יום שני, 5 באוקטובר 2009

השרות של איידיגיטל: המחאה נמשכת

אמש שודרה בערוץ 10 כתבה העוסקת במדיניות התיקונים של איידיגיטל (פוסט קודם בנושא). תגובת איידיגיטל (מתחמקת כצפוי): לפי מדיניות אפל, לא ניתן לתת שרות עד לקבלת אישור - רוב המקרים מטופלים בפחות משבועיים. שימו לב שהמשפט "מינימום 21 ימי עסקים" לא קיים בתגובה של איידיגיטל (אולי זה מבשר טובות).



קישור ישיר לכתבה ביוטיוב.

למקרה שהכתבה תעלם מיוטיוב:
אתם יכולים לצפות בכתבה ב נענע10 - בנגן הוידאו תלחצו על:
"לצפיה ישירה בוידאו ללא התקנת תוסף"
- אתם צריכים Flip4mac מותקן במק שלכם.

קישורים נלווים
האתר של אוי - דיגיטל
כתבה ב MacNN: ‏Israeli Apple reseller using biased repair policy?.
קפטן אינטרנט: עצומה: iDigital מפלה רוכשי מוצרי אפל בחו"ל

4 תגובות:

Unknown אמר/ה...

שלי לקח בדיוק 21 ימים, אז שידיגיטל לא יספרו סיפורים על פחות משבועיים. וזה עוד היה כשכן קיבלו את המחשב לתיקון ברמת אביב.

אנונימי אמר/ה...

לי לעומת זאת תיקנו תוך שבועיים,אפילו יום,יומיים פחות מזה.
זה לא סיפורים, זו האמת.
מי שמכיר ומבין ויודע את החוקים שעומדים מאחוריי אפל העולמית, רק אז יבין שזוהי לא אשמתה של הנציגה הישראלית, איידיגיטל.
יש חוקים ברורים ואף נוקשים שמגיעים מלמעלה ואינם קשורים להחלטותיה של הנציגה הישראלית.
וחשוב להבין כי איידיגיטל היא רק פרימיום ריסיילר, ולא אפל ישראל.
לדברים הללו יש משמעויות שברור שקשה להבין ללקוח שצריך את המחשב וצריך להפרד ממנו ולחכות לאישור תיקון.
אבל להכל יש סיבה, כמו שלכל חברה אחרת יש סיבה לעיכוב ואישורי תיקונים.
ואם תלכו למשל למעבדה של דל או HP ישראל,תבינו ששם אין עיכוב לאישור תיקון אבל גם אין מומחיות או מקצועיות אמיתית, לא חושבת שדל או HP משקיעות בלימוד הטכנאים שלהם כמו שאפל או איידיגיטל משקיעות.
אני אומרת את זה, כי הייתי כלקוחה בכל המעבדות הללו.

שיהיה אחלה יום לכולם.

איציק אמר/ה...

יש משהו צורם בתגובה של בועז בכתבה, לאור העובדה שהוא (סוג של) מתחרה ב-iDigital.
(אני תמיד הולך לשריג אז מעולם לא נתקלתי ב-iDigital לטוב או לרע)

Orenhy אמר/ה...

איציק, אני בטוח שהוא הוסיף "גילוי נאות" שירד בעריכה.