יום שישי, 16 באוקטובר 2009

איידיגיטל משפצת מדיניות: ניצחון קטן וחשוב

איידיגיטל משנה / משפצת את מדיניות התיקונים שלה ביחס ללקוחות שקנו את מוצר האפל שלהם בחו"ל. במקום, "מינימום 21 ימי עסקים", עד לקבלת אישור מאפל, איידיגיטל מתחייבת ל "עד 21 ימי עסקים". שינוי קטן שאם הוא ייושם (בצורה הוגנת) הוא עשוי לשפר את חווית השרות של לקוחות חו"ל. חשוב לציין, לא כל מטרות המאבק הושגו - את סיכום המאבק עד כה + פרוט המטרות, שעדיין לא הושגו, אתם יכולים למצוא כאן.

ניתוח 1: סוג של ניצחון
קהילת המק הצליחה לפרוץ את מחסום ההתלהמות בפורומים ולצאת מהפורומים לבלוגים / פודקאסטים ומשם לעיתונות המקוונת (ישראלית ובינלאומית) ולטלוויזיה (ערוץ 10). אמנם לא כל מטרות המאבק הושגו, אבל סומנו גבולות שייתכן ויועילו בעתיד:
- קהילת המק למדה להתלהם פחות ולנהל מאבק ענייני.
- איידיגיטל הבינה את מגבלות הכוח שלה - קהילה לא מרוצה (עם סיבות מוצדקות) = נזק תדמיתי לאיידיגיטל.

ניתוח 2: זה הכל עניין של מחיר
סקר שכותרתו "היכן קנית את המק - בארץ או בחו"ל" נערך השבוע בפורום מקאיט. מן הסקר עולה תמונה שצריכה להדאיג את איידיגיטל, התוצאות נכון ל-14/10/09 18:52:
בארץ בלבד: 50% | בחו"ל בלבד: 35% | בארץ ובחו"ל: 15% | בארץ או גם בארץ וגם בחו"ל: 65% | סה"כ משתתפים: 103. (הסקר עדיין מתקיים וייתכנו שינויים).

בסופו של דבר, איידיגיטל צריכה לשכנע אותנו לקנות כאן במקום להפחיד אותנו מלקנות בחו"לֹ.

קישורים נלווים
הארץ: הצלחה ל-oyDigital: חברת iDigital מקצרת זמן הטיפול ברוכשי מק בחו"ל
פוסט קודם בנושא: השרות של איידיגיטל: המחאה נמשכת
האתר של אוידיגיטל

אין תגובות: