יום שישי, 23 באוקטובר 2009

‫חלונות: חנות קונספט, האקינטוש ופרסומות‬

פרסומות חדשות
אפל ממשיכה בקמפיין Get a Mac עם שלוש פרסומות חדשות שמתיחסות לחלונות 7:
Broken Promises: פי סי תולה תקוות שחלונות 7 תפתור את כל הבעיות של המערכת הקודמת - בדיוק כמו שהוא קיווה בכל המערכות הקודמות. (עשוי היטב, אבל צפוי ומשעמם).
Teeter Tottering: משתמשת רוצה לשדרג מחלונות אקס פי ומעדיפה לעבור למק. (צפוי ומשעמם).
PC News: דיווח חי מההשקה של חלונות 7 - המרואיינים מנצלים את ההזדמנות להשתדרג למק. המגיש באולפן (פי סי) רוצה לעבור לפרסומת, מק מזכיר לו שהוא כבר בתוך פרסומת…



למרות שאני חושבת שהקונספט של Get a Mac מיצה את עצמו, הפרסומת הנ"ל מצליחה להבריק (בצורה חתרנית).

חנות קונספט
אתמול הושקה חלונות 7 ובמקביל נפתחה חנות הקונספט הראשונה של מיקרוסופט בארה"ב (אריזונה). החנות דומה בצורה, שקשה להתכחש לה, לחנויות של אפל. תמונות קשות (קטעי וידאו) מהאירוע אתם יכולים למצוא ב 9to5mac. עוד פרטים אתם יכולים למצוא ב MacRumors.

האקינטוש
‏Psystar, חברה שנלחמת באפל בבית המשפט על זכותה למכור מחשבי PC המריצים OS X, מציעה למכירה תוכנה שאמורה לאפשר להתקין OS X על מחשבי PC נבחרים. פרטים נוספים אתם יכולים למצוא ב The Loop.

תגובה 1:

samuel_j אמר/ה...

אני ממש לא איזה אחד שמתלהב מכל קשקוש שאפל עושה וחושב שכל דבר שמיקרוסופט עושה זה זבל - להיפך, למיקרוסופט יש כמה מוצרים לא רעים בכלל.

אבל החנות הזאת, אלוהים אדירים. איזה מין סוג של פאתט חסר דמיון ובושה אתה צריך להיות כדי להשיק דבר כזה?

כאילו לא מספיק שאתה מעתיק בלי בושה כל חידוש שיש במערכות ההפעלה של מק, לא מספיק הכישלון הקולוסאלי של זון וכו' אז במקום לשבת ולחשוב קצת, ולהגיע למשהו מקורי - גם אם אתה לוקח קצת סיכונים - מבחינת חווית הקונה והמשתמש. ולפחות להרגיש שניסית! הרי זה לא שחנות אפל היא השלב האחרון אי פעם באבולוציה הצרכנית. תמציאו משהו חדש לעזאזל!

מישהו כתב שם שהוא מרחם על העובדים בחנות הזאת. האמת אני מצטרף אליו.