יום שני, 12 באוקטובר 2009

‫פיירפוקס וספארי: חיפוש טקסט בעמוד הנוכחי‬.

פיירפוקס‬
‫הקיצור Command F‬ פותח שדה חיפוש טקסט, בחלק התחתון של הדפדפן, ו‫מאפשר לכם לחפש מילים / אותיות בעמוד האינטרנט בו אתם נמצאים.‬

אפשרות נוספת
אם לוחצים על מקש סימן שאלה (יותר נכון לקרוא לו מקש '/') מופיעה תיבת חיפוש בחלק התחתון של החלון.

‫אם אתם רוצים שחיפוש הטקסט יחל באופן אוטומטי עם תחילת ההקלדה:‬
‫תנווטו ל:‬
‏‫Firefox - Preferences - Advanced - General ‬
ותסמנו V ב:
‏Search for text when I start typing

‫ספארי‬
הקיצור Command F פותח שדה חיפוש טקסט בחלק העליון של הדפדפן ו‫מאפשר לכם לחפש מילים / אותיות בעמוד האינטרנט בו אתם נמצאים.‬

‫אפשרות נוספת‬
‫שדה החיפוש באינטרנט (גוגל), בצידו הימני העליון של החלון, יכול לשמש גם לחיפוש בתוך העמוד בו אתם נמצאים:‬



‫בחירה ב Find on This Page (מתפריט זכוכית המגדלת) תבצע חיפוש בעמוד בו אתם נמצאים.‬

‫נבדק על ספארי 4.0.3 ,פיירפוקס 3.5.3, נמרשלג 10.6.1‬

6 תגובות:

אוהד אמר/ה...

לא מצאתי את האופציה Find on this page
בפיירפוקס בחלון החיפוש של google
האם מישהו יכול לעזור?

תודה
ניר

רייצ'ל אמר/ה...

לאוהד / ניר:
עד כמה שאני יודעת, זה לא קיים באופן מובנה בפיירפוקס - אולי יש תוסף שיכול לעשות את זה.

בפוסט אני מתיחסת לספארי 4 - בספארי זה קיים באופן מובנה.

אוהד אמר/ה...

תודה רבה.

יהודה אמר/ה...

לפיירפוקס הקיצור לחיפוש מהיר הוא '/' ולא '?' , והוא עובד גם בעברית. באנגלית באמת '?' ו '/' נמצאים על אותו המקש, אז אולי זה המקור לטעות.

רייצ'ל אמר/ה...

תיקנתי, תודה.
העדפתי לקרוא למקש סימן שאלה בגלל שנראה לי יותר קל לזכור סימן שאלה - ככה אני זוכרת את הקיצור.

יהודה אמר/ה...

אני מניח שאנשי מוזילה בחרו במקש הזה כי הוא משמש להתחלת חיפוש בכלי טרמינל כמו vi ו less. בכל אופן, ככה אני זוכר אותו.