יום שלישי, 27 ביולי 2010

שמועות על שדרוגים: איימק, מק פרו ו...

ג'ון גרובר (בלוגר המקורב לאפל) רומז שייתכנו שדרוגים קרובים (אולי אפילו היום) למק פרו (Mac Pro), איימק (iMac), סינמה דיספליי (Cinema Display), ואולי אפילו הופעתו של מוצר חדש: טראקפד בלוטות' חיצוני (Engadget דיווח עליו בעבר). אפשר לקבל חיזוק לשמועות, לגבי מק פרו ואיימק, מדיווחים בשבוע האחרון על מחסור במק פרו (MacRumors) ועל מחסור צפוי באיימק (appleinsider).



עוד שמועה שצוברת תאוצה: גרסה חדשה ומפתיעה ל iLife בקרוב. האתר הצרפתי, Mac4ever, מדווח כי חבילת iLife חדשה צפויה לצאת ב 7 באוגוסט 2010. לטענתו, החבילה צפויה לתמוך ב 64 ביט, ולכלול תוכנה חדשה ומיסתורית. עוד מרכיב מעניין בשמועה: תוכנת iDVD צפויה להעלם מהחבילה.

קישורים נלווים
העמוד של iLife באתר של אפל.


2 תגובות:

מתן מוסרי אמר/ה...

איזה עדכון כבר יכול להיות לאיימק?
עדכון למק פרו הגיוני לחלוטין. הגיע הזמן. כנ"ל לגבי הסינמה דיספליי.
טראקפד בלוטות' חיצוני? למה זה טוב?

אני לא יודע עד כמה זה הגיוני שתצא עכשיו גירסה חדשה לאיילייף, אבל אני אשמח מאוד אם כן. אני מת שאפל תעשה בה שינויים משמעותיים.

lindenitzan אמר/ה...

ואני הייתי בטוח ש-סו סילבסטר משתמשת בפיכסי. (: