יום שלישי, 13 ביולי 2010

געגועים: מקלדת רכה

יש הרבה הבדלים בין מקבוק פרו דור ראשון, למקבוק פרו בן זמננו - רובם מובנים מאליהם, ודי ברור שהחדש מנצח כמעט בכל המובנים: מהירות, קרירות, תפקוד סוללה וכו'. אבל, יש פיצ'ר אחד בו המקבוק פרו הישן מנצח בקלילות: המקלדת.


תמונה: מימין מקבוק פרו דור ראשון, משמאל מקבוק פרו בן זמננו.

למקלדת הישנה יש מגע נעים יותר, ויש תחושה של רכות. המקלדת החדשה נוקשה יותר, ופחות נעימה למגע. אני לא מתכוונת לבזבז את הזמן שלי בהתנגדות למקלדת (זה קטנוני מדי אפילו בשבילי), אני כבר בשלבי התרגלות מתקדמים למקלדת החדשה.

קישורים נלווים
סוף סוף: מקבוק פרו חדש.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

בדיוק מה שחשבתי כשקיבלתי את היוניבודי שלי לפני שנה.

אנונימי אמר/ה...

בדיוק מה שחשבתי כשקיבלתי את היוניבודי שלי לפני שנה.

קוביאני אמר/ה...

כשתתרגלי למקלדת החדשה, לא תוכלי לגעת באף מקלדת אחרת. מנסיון ;)