יום חמישי, 18 במרץ 2010

מקורות מידע נבחרים: עושים סדר באפסטור

חנות התוכנות של אפל (App Store/אפסטור) היא ג'ונגל של אפליקציות: מחירים עולים/מחירים יורדים, אפליקציות איומות מסתתרות מאחורי אייקונים מבטיחים, ועוד סיפורי אימה מהסוג הזה.



יש הרבה אתרים שעושים סדר באפסטור, וכמובן שיש גם אפליקציות שעושות סדר. זה לא היה פשוט, אבל הצלחתי לבחור את מקורות המידע שמתאימים לי כרגע:

App Spy הוא אתר המרכז מידע על משחקים באפסטור: סקירות, הורדת מחירים וקצת חדשות (משחקים חדשים שעומדים לצאת וכו'). הצד החזק של האתר: סקירות משחקים (טקסט + וידאו + דירוגים).

AppShopper הוא אתר המרכז מידע לגבי אפליקציות באפסטור: שינוי מחירים, אפליקציות חדשות, אפליקציות פופולריות ועוד. האפליקציות מחולקות לקטגוריות - מאד מועיל אם אתם מעוניינים לעקוב אחרי סוג מסוים של אפליקציות. האתר אינו כולל סקירות. תיאורי האפליקציות המופיעים באתר לקוחים מהאפסטור.

AppMiner היא אפליקציית אייפון (חינמית) המרכזת מידע לגבי אפליקציות באפסטור: הורדת מחירים, אפליקציות חדשות, אפליקציות פופולריות ועוד. בנוסף, האפליקציה מאפשרת דפדוף לפי קטגוריות, מעקב אחרי מחיר של תוכנות ספציפיות, שמירת בוקמרקס ועוד.

YouTube הוא לא אתר שמתמחה באפליקציות לאייפון, אבל אפשר למצוא בו הרבה סקירות של אפליקציות/משחקים - לא תמיד מדובר בסקירות מקצועיות, לפעמים זה יתרון (במיוחד כשמדובר במשחקים). חיפוש של שם האפליקציה + app או iPhone, יכול להניב תוצאות מעניינות ומועילות.

קישורים נלווים
המלצות מרחבי הרשת: אפליקציות לאייפון

אין תגובות: