יום רביעי, 30 בדצמבר 2009

המלצות מרחבי הרשת: אפליקציות לאייפון

בתור משתמשת אייפון חדשה אני מגלה שלא פשוט לבחור אפליקציות/יישומים לאייפון. כמות האפליקציות היא כל כך גדולה, שגם אם כולן היו בחינם, אין סיכוי שיהיה לי מספיק זמן לבדוק את כולן.



מכיון שאנחנו נמצאים בסוף דצמבר, הרשת מלאה בסקירות סוף שנה. אספתי כמה סקירות שעשו לי סדר בדברים:
wired בחר את 20 אפליקציות האייפון האהובות עליו בשנה האחרונה. הוא סוקר אותן לפי נושאים: פרודקטיביות, משחקים, תחביבים ועוד.

TheAppleBlog בחר את 11 האפליקציות הטובות ביותר של השנה האחרונה. הסקירה מחולקת לנושאים, כל נושא מכיל אפליקציה אחת.

מקוורלד אסף אפליקציות אייפון למשתמשים חדשים - גם כאן הסקירה מחולקת לנושאים.

גיזמודו בחר את אפליקציות האייפון ה נחוצות/מועילות ביותר של 2009.

TUAW בחר את אפליקציות השנה שלו.

אייפון 101 (פודקאסט/בלוג אייפון עברי כשר) ביקש מ המאזינים/הקוראים להמליץ על אפליקציות האייפון האהובות עליהם, את התוצאה אתם יכולים לראות כאן. בנוסף, תוכלו למצוא בבלוג את פרויקט מסך הבית, בו משתמשי אייפון משתפים את ציבור הקוראים במסך הבית שלהם + מסבירים את הבחירה שלהם.

ispot בחר את עשרת משחקי האייפון של השנה.

כלכליסט מציע חמש דרכים לקבל המלצות על אפליקציות אייפון.

תגובה 1:

יוסי אמר/ה...

נכון, זה קצת קשה למצוא אפליקציות אבל יש שני אתרים בהם אני משתמש על מנת לחפש:

http://appshopper.com - זהו אתר שעוקב אחרי שינויים באפסטור וזה כולל לא רק אפליקציות חדשות אלא גם אחרי עדכונים ושינויי מחירים. בנוסף האתר עוקב אחרי פעילות האפסטור ככלל (מס' אפליקציות פעילות, מס' מפתחים וכו'). מאוד שימושי להכניס ל-RSS.

http://www.theiphonemom.com - זהו בלוג חמוד מאוד להמלצות אפליקציה באייפון. מה שמיוחד כאן שזה נכתב ע"י אמא עקרת בית. היא מתמקדת באפליקציות המתאימות לילדים ולמשפחה (יש המון כאלה באפסטור). בנוסף, הסקירות כתובות מנקודת מבט שונה מאשר אתרים אחרים. הדגש כאן הוא על האם האפליקציה מתאימה לילד, לאיזה טווח גילאים, האם יש איזשהו חלק שהורים לא ירצו לחשוף לילדים, האם האפליקציה תהיה קשה מדי לילדים בגיל מסויים וכו'.

דא"ג, כל הכבוד על הבלוג, כיף לקרוא!