יום שני, 7 בדצמבר 2009

‫המקיסט/ית הישראלי/ת החדש/ה: פרק 2‬

בפרק השני בסדרה אני עוסקת בקבעון מיקרוסופט הידוע לשימצה:‬
‫‬

לחיצה על התמונה תוביל אתכם לגרסה יותר גדולה.

‫סיכום + פתרונות אפשריים‬
‫בשלב זה, חבילת אופיס של מיקרוסופט, בגרסת המק, לא תומכת בעברית. חשוב לציין, באנגלית (ואולי גם בשפות אחרות) יש תמיכה טובה. אם אתם מחפשים פתרון (תומך עברית) לכל החבילה, את יכולים לנסות את התוכנות הבאות:‬
‫NeoOffice - אפשר להוריד מכאן.‬
‫OpenOffice - אתם יכולים להוריד מכאן.‬

‫אם אתם מחפשים רק מעבד תמלילים, יש לכם הרבה אפשרויות - פירוט אתם יכולים למצוא כאן.‬

‫אם כל הפתרונות הנ"ל לא מספקים אתכם, אתם יכולים להתקין חלונות בעזרת תוכנת וירטואליזציה, ולאחר מכן להתקין את אופיס בגרסת חלונות - VirtualBox היא תוכנת וירטואליזציה חינמית, מדריך להתקנת VirtualBox אתם יכולים למצוא כאן. ישנן גם תוכנות וירטואליזציה בתשלום, למשל: Parallels ו Fusion‬. ישנה גם אפשרות להתקין חלונות, על מק, בעזרת Boot Camp - פרטים אתם יכולים למצוא כאן.

קישורים נלווים
את כל הפרקים בסדרה אתם יכולים למצוא כאן.

3 תגובות:

Unknown אמר/ה...

עוד משהו קטן וזה לאנשים אשר רוצים לעבוד באנגלית אז IWORK היא אלטרנטיבה איכותית מאוד ל OFFICE המוכר.

:)

הפסען אמר/ה...

האלטנטיבות לוקות בחסר, בלשון המעטה.
נאו-אופיס לא מתמודד טוב עם פתיחת קבצי docx כשיש בהם טבלאות, שמירת מסמך הכולל צורות (ריבוע, עיגול) כ-doc גורמת לו להתבלגן לגמרי ועוד ועוד.

התקנת ווינדוס זה פשוט הרמת ידיים,לא פתרון.
בשביל מה לקנות מק אם צריך להתקין עליו ווינדוס בשביל דבר כל-כך טריוויאלי? אם הייתי רוצה להשתמש בווינדוס (ואני לא), הייתי קונה PC.

אני מרוצה מהמק שלי, אבל הוא פשוט נפילה בכל הקשור לעיבוד תמלילים.
הגיע הזמן להודות בזה.

אנונימי אמר/ה...

ראיתי את הפוסט בגוגל רידר ונכנסתי לכתוב תגובה...
נראה שכבר ה"פסען" כתב זאת.

מסכים עם כל מילה..כל מה שקשור לאופיס בעברית
זה נפילה! כל הפתרונות כלאיים האלה פשוט לא נוחים...