יום שלישי, 15 בדצמבר 2009

עכשיו זה רשמי: גם לי יש אייפון

אחרי שנים של ציפיה, גם לי יש אייפון (3Gs, שחור, 16 ג'יגה). למרות שהיה קשה לחכות, במיוחד בחודשים האחרונים, אני שמחה שחיכיתי לאייפון העברי הכשר. זה מחמם את הלב לפתוח קופסה (מעוצבת) של אפל, ולמצוא בפנים, בנוסף לחוברות מידע באנגלית, גם חוברות מידע בעברית.



אחרי שימוש של יום אחד באייפון אני יכולה להגיד ש:
- סופסוף יש לי טלפון סלולרי שמסוגל להסתנכרן עם מק בצורה מושלמת.
- אייפון הוא סוג של מק.
- טוויטי (‏Tweetie) לאייפון הרבה יותר שווה מטוויטי למק (בשלב זה).
- אני מאד אוהבת את המקלדת - המעבר בין שפות/מספרים/סימנים הוא מאד פשוט.

סיכום
איכות חיים.

קישורים נלווים
וואלה: תנו לאייפון לנצח.

10 תגובות:

Omer David אמר/ה...

תתחדשי! אני התחדשתי לי באייפון חדש גם לפני מספר ימים ומאז המקבוק שלי מתגעגע אלי!

samuel_j אמר/ה...

רייצ'ל תתחדשי!
כמישהו שמעריך את דעתך הכנה אשמח להמשיך ולשמוע דיווח קצת יותר מפורט במיוחד לאור ריקושטים שאני שומע מכל מיני אנשים על איטיות, אי נוחות בשימוש, שימוש לא נוח במיילים וכיו"ב (מענין אותי במיוחד כמשתמש עסקי)

Elad Gariany אמר/ה...

תתחדשי :)

Unknown אמר/ה...

תתחדשי רייצ'ל נשמה :-)
שבוע טוב מדהים וקסום לך נשמה וחג שמח
שקד :-)

טל אמר/ה...

קודם כל .. תתחדשי .
מה שרציתי להגיד , שאני קורא הדוק של הבלוג שלך שלדעתי הוא פשוט מצויין ומעודכן מאוד !

זאת התגובה הראשונה שלי ,והייתי פשוט חייב להגיד את שאני לא להסכים איתך במשהו אחד , אני בעל ipod touch 8gb 2g או דור שלישי ? לא סגור על זה .. קניתי לפני חודש .
והמקלדת הזו ממש לא נוחה , לא במצב רחב ולא במאונך . אני אישית מסתדר יופי עם המקלדת של הנוקיה E71 .

Guy Pliskin אמר/ה...

תתחדשי!

יוסי אמר/ה...

תתחדשי.

לגבי ההערה למעלה על המקלדת הווירטואלית, האמת שזו שאלה של טעם. לי לקחת פחות משבוע להתרגל (יש לי 3G כבר יותר משנה) ועכשיו זה נראה לי טבעי בחלט. בכדי להתרגל אני ממליץ להתחיל קודם להקליד על המקלדת רק באצבע אחת ואז, רק אחרי שמרגישים נוח, לעבור לשתי אצבעות.

אבל, אני מכיר מספר אנשים שפשוט מעדיפים מגע של מקשים פיסיים.

רייצ'ל אמר/ה...

ל samuel_j:
יש לי אייפון רק מאתמול, לא הספקתי להתעמק - בינתיים הכל זורם.
ביחס למייל:
נראה לי נוח (יחסית) לקבל/לשלוח מייל מהאייפון - כמובן שיותר נוח לנהל דוא"ל מהמחשב.

לטל:
- תראה את התגובה של יוסי.

לכולם:
תודה :)

Unknown אמר/ה...

תתחדשי!

muon אמר/ה...

Does the Visual Voicemail work?