יום חמישי, 10 בדצמבר 2009

כרום למק: יציב, אבל...

השבוע הושקה גרסת בטא רשמית לדפדפן כרום (גרסת המק). אחרי יומיים של התעסקות, עם אפס התרסקויות, אני יכולה להגיד שמדובר בדפדפן יציב - אבל מוגבל.

לכרום יש אתר תוספים מרשים, רק חבל שבגרסת המק (הנוכחית) אין אפשרות להתקין תוספים. אם אתם בכל זאת רוצים להתקין תוספים, אתם יכולים למצוא פרטים כאן - אצלי זה לא עבד, אני מניחה שהטריק יעבוד על גרסת המפתחים של כרום (אפשר להוריד מכאן).



עוד דברים שחסרים בגוגל כרום
- אין תמיכה ב 64 ביט.
- אין תמיכה ב Multi-touch Gestures.
- לא תומך ב 1Password - או ש 1Password לא תומכת בו.

סיכום
מהיר ויציב, עדיין לא ברמה של להיות דפדפן ראשי במק שלי.

נבדק על 10.6.2, גרסת כרום: 4.0.249.30

קישורים נלווים
פרטים נוספים + סרט הדגמה אתם יכולים למצוא בבלוג הרשמי של גוגל.

2 תגובות:

Yuval H אמר/ה...

מסכים עם כל מילה!

giladwas אמר/ה...

אני אישית לא התרשמתי שהוא יותר מהיר מספארי

אבל אולי זה אני...