יום ראשון, 6 בדצמבר 2009

‫האייפון יושק ביום רביעי בחצות‬ + קומיקס

לפי חדשות ערוץ 2, האייפון יושק ביום רביעי (הקרוב) בחצות (הלילה שבין רביעי לחמישי). סלקום, פלאפון, אורנג' ואיידיגיטל ייפתחו את החנויות שלהן (אני מניחה שמדובר בחנויות נבחרות) והציבור הרחב יוכל לרכוש את האייפון העברי הכשר. ערוץ 2 מעריך שמחירי החבילות יחשפו עם תחילת המכירה.



פרשנות לא מלומדת
אני מניחה שמחירי החבילות יחשפו לפני ההשקה - לא ברור לי מי יעמוד בתור, על מנת לקנות, לפני שהוא יודע את מחירי החבילות. באופן אישי אני מחכה לרגע בו אפשר יהיה להזמין בטלפון ולקבל עם שליח - לא עומדת בתור בשביל אף אחד, אפילו לא בשביל אייפון.

3 תגובות:

shlomisammy אמר/ה...

גרנד-פינאלה ראוי לרשימה.
לא עומד בתור בשביל אף אחד, אפילו לא בשביל אייפון

Moran Monovich אמר/ה...

ממש ככה ,איך אפשר לשעות כזה דבר ?
לדרוש מאנשים ללכת באמצע הלילה לקנות מכשיר שאין לי מושג כמה הוא עולה.
חוצפנים!

Elad Gariany אמר/ה...

כנ"ל: לא עומד בתור בשביל אף אחד, אפילו לא בשביל אורנג' / איי דיגיטאל / סלקום / פלאפון !

במינימום, הם צריכים לפרסם את המחירים. במינימום!