יום רביעי, 3 במרץ 2010

‫החבילה של מקהייסט נאנו 2‬

החבילה הנוכחית של מקהייסט (nanoBundle 2) כוללת שבע תוכנות, ומוצעת למכירה ב 19.95$. לפי מקהייסט, השווי האמיתי של התוכנות הוא 260$. באתר של מקהייסט ניתן לקרוא סיכום קצר על כל תוכנה + לצפות בסרטון קצר.‬



‫התוכנות המשתתפות‬
‫MacJournal: תוכנה המאפשרת לכתוב יומן/בלוג, או כל סוג אחר של כתיבה. סקירה על התוכנה אתם יכולים לקרוא במופע המק.‬
‫RipIt: תוכנה המאפשרת לשכפל סרטי די וי די. בנוסף אפשר גם לייצא סרטים מתוך די וי די בפורמטים שונים.‬
‫Clips: תוכנה המרחיבה את ה clipboard של המק שלכם.‬
‫CoverScout: תוכנה שתמצא עטיפות חסרות באוסף המוסיקה שלכם.‬
‫Flow: תוכנת FTP מושקעת. סקירה על התוכנה אתם יכולים לקרוא במופע המק.‬

‫תוכנות נעולות‬
‏‫Tales of Monkey Island: משחק מחשב. (ייפתח אחרי שתמכרנה לפחות 50,000 חבילות).‬
‫RapidWeaver: תוכנה ליצירת אתרי אינטרנט. (לא ברור מתי תפתח). סקירה על התוכנה אתם יכולים לקרוא במופע המק.‬

‫סיכום‬
אני שוקלת. יש לי שבוע להחליט.

8 תגובות:

blurred אמר/ה...

הם אומרים בסרטון שם ש:
1. יש עוד תוכנות שיחשפו במהלך השבוע
2. זו החבילה האחרונה לפני ההייסט האמיתי!

גיא אמר/ה...

המק שלי בתיקון כרגע אך אני מאוד רוצה לקנות את החבילה .
האם יש אפשרות לקנות את החבילה ולהשתמש בה מאוחר יותר?

רייצ'ל אמר/ה...

לגיא:
מנסיון העבר, אין בעיה. אחרי שאתה קונה אתה מקבל מייל עם הרשיונות. את התוכנות אתה יכול להוריד להתקין במועד מאוחר יותר. אני הורדתי והתקנתי השבוע תוכנה שקניתי במקהייסט הקודם.

גיא אמר/ה...

תודה על התשובה המהירה:
אז אני יכול לקנות ולהוריד אותם מתי שאני ארצה ? אין תאריך "פג תוקף"?

רייצ'ל אמר/ה...

לגיא:
אני מניחה שיש לך כמה חודשים להתקין ולרשום את התוכנות. ליתר ביטחון, כדאי שתשאל את מקהייסט לגבי הפרטים - יש להם עמוד תמיכה:
‏http://www.macheist.com/about/s/support/

Unknown אמר/ה...

תודה על הכל.
הם אמרו לי שאני צריך לגבות את הקבצים, לא מבין איך.
ועוד פעם תודה על הכל.
אוהבים את הבלוג שלך!

Unknown אמר/ה...

אחרי שיחה אתם... לא הבינו אותו ולא היו נחמדים.
הם אמרו לי: Your online receipt should be accessible in September, but you should backup the installers and serials if you decide to purchase. Our site is not a permanent storage area for installers and serials.
כששאלתי אותם איך אפשר לגבות הם אמרו לי שהם לא יכולים לעזור לי בזה.
האם יש דרך לגבות את הקבצים על pc?

ועוד פעם תודה ,
גיא

רייצ'ל אמר/ה...

לגיא:
לדעתי, לא צריכה להיות בעיה לאחסן קבצים של מק בפי סי, כמובן שלא תוכל להתקין את התוכנות בפי סי.

בכל מקרה, לא נראה לי שתהיה לך בעיה להוריד את התוכנות מחדש, ממקהייסט או מהאתרים של התוכנות, כשתקבל את המק.

בקשר לסיסמאות:
בחבילות הקודמות הם שלחו מייל עם כל הסיסמאות, אתה יכול פשוט לשמור המייל או להעתיק את הסיסמאות מהאתר ולשמור בקובץ טקסט.