יום ראשון, 28 במרץ 2010

‫חווית משתמשת: פרללס 5‬

ב Parallels Desktop התחלתי להשתמש ממש בתחילת דרכה. באותה תקופה חווית המשתמש של התוכנה הייתה טובה, בהשוואה לפתרונות שהיו קיימים לפניה (תוכנת וירטואל פי סי הידועה לשימצה). למרות זאת, עדיין הייתה תחושה של כבדות מעיקה (שימוש קצת מוגזם במשאבי המחשב).‬

‫לפני חודשים אחדים, אחרי שהתקנתי נמרשלג (התקנה נקייה), החלטתי לוותר על פרללס. הויתור החזיק כמה חודשים, עד לרגע שבו הייתי צריכה להשתמש בחלונות, והפי סי הישן שלי, שאני שומרת לאירועים מיוחדים, התחיל לזייף.‬

‫הגרסה הנוכחית (5) של Parallels Desktop נותנת חווית משתמש הרבה יותר מרשימה מזו שזכרתי (מגרסאות 2.5 עד 3). למרות שיש לי מקבוק פרו דור ראשון, פרללס 5 זורמת היטב ומשתלבת בתוך סביבת המק בצורה כמעט חלקה. חשוב לציין, פרללס 5 משמשת אותי בעיקר לגלישה באינטרנט - אני מניחה ששימושים יותר מורכבים היו לוקחים קצת יותר משאבים מהמחשב.‬



‫לזכותה של פרללס צריך לומר שהיא הצליחה להמיר עבורי מכונה וירטואלית מגרסה 3 לגרסה 5. התהליך היה קצת ארוך, אבל משתלם (חסך לי התקנה מחודשת של חלונות). בנוסף, פרללס 5 מגיעה עם חבילת אבטחה (צריך להוריד אחרי התקנת חלונות).‬

‫השלמת מידע‬
‏Parallels Desktop היא תוכנת וירטואליזציה המאפשרת להתקין מערכות הפעלה נוספות (חלונות, לינוקס ועוד) על המק שלכם, ולעבוד איתן כאילו הן עוד תוכנה במק שלכם.

‫קישורים נלווים‬
‫ערך פרללס בויקיפדיה.‬
‫השוואה בין פרללס לפיוז'ן בויקיפדיה (כולל קישורים למבחני ביצועים מהתקופה האחרונה).‬

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

בשביל גלישה באינטרנט אין צורך בפרללס. וירטואלבוקס עושה את העבודה מספיק טוב, בלי להוציא 80$ מהכיס (או 50$ במבצעים שונים).