יום ראשון, 7 במרץ 2010

טיפ: כרום: טאב חדש לפי בחירה

עמוד ברירת המחדל, של טאב חדש בכרום, הוא עמוד האתרים האחרונים בהם ביקרתם. בשלב זה, אין דרך מובנית לשנות את העמוד בו יפתח טאב חדש (אני מניחה שזה יגיע בעתיד).

כמו תמיד, כשאין דרך מובנית, יש תוספים המאפשרים להשיג את המטרה. New Tab Redirect הוא תוסף לכרום המאפשר לכם לבחור את העמוד שיפתח כל פעם שאתם פותחים טאב חדש.

איך זה עובד
1.מתקינים את התוסף מכאן.
2.בעמוד ההרחבות (Window - Extensions) לוחצים על כפתור Options.
3.קובעים את העמוד הרצוי:



4. מעכשיו, כל פעם שתפתחו טאב חדש, תגיעו לעמוד שקבעתם.

השלמת מידע
דרכים לפתיחת טאב חדש בכרום:
- קיצור מקשים: Command t.
- בחירה ב New Tab מתפריט File.
- לחיצה על כפתור הפלוס בבר העליון של כרום.
פתיחת קישור בטאב חדש:
- לחיצה על הקישור, תוך כדי לחיצה על מקש Command, תפתח את הקישור בטאב חדש, ותשאיר אתכם בטאב בו אתם נמצאים.
- לחיצה על הקישור, תוך כדי לחיצה על מקש Command ו Shift, תפתח את הקישור בטאב חדש, ותעביר אתכם לטאב המכיל את העמוד המקושר.

נבדק על:
כרום 5.0.307.11 beta (גרסת המק).
מערכת הפעלה: 10.6.2.
‏New Tab Redirect! - Version: 0.0.1.109.

4 תגובות:

Unknown אמר/ה...

בעיקרון בכרום לחיצה על לינק פותח לי ישר את העמוד בטאב ניפרד לצד הטאב המקורי. למעשה אפילו לא מצאתי משהו בהגדרות לשנות את זה אבל מצד שני אני גם לא רוצה :)

רייצ'ל אמר/ה...

לנתי:
מוזר מה שקורה אצלך (אולי התקנת תוסף ואתה לא זוכר). אצלי זה תלוי באתר: אם אני לוחצת על לינק בגוגל, הלינק נפתח לי בטאב בו אני נמצאת. בטוויטר, קישורים נפתחים לי בטאב חדש באופן אוטומטי.

גם אני לא מצאתי בהעדפות של כרום דרך לקבוע היכן יפתחו לינקים.

מתן מוסרי אמר/ה...

זה בהחלט לא אמור לקרות. מי שכתב את הקוד של האתר הוא זה שמחליט אם הקישור יפתח בטאב/חלון חדש או יעבור לקישור בטאב הנוכחי. מהסיבה הזו קיימים קיצורי מקשים בדפדפן המאפשרים לבחור איך לפתוח את הקישור.

אנונימי אמר/ה...

אפשר גם ללחוץ על הגלגלת של העכבר!
(או שיפט והגלגלת)