יום שני, 25 בינואר 2010

עצומה נגד חוסר תאימות: וידאו במאקו

עצומה חדשה קוראת לאתר מאקו לדאוג לתאימות נגני הוידאו באתר. אתר מאקו סובל מבעיות תאימות מלידה, הנפגעים העיקריים הם משתמשי המק, אבל לא רק.



לדעתי, מבחן התאימות צריך להיות המבחן הראשון שאתר צריך לעמוד בו. זה מביך לראות איך אתרים ישראלים נופלים בנושא התאימות. אין דבר יותר פרימיטיבי מלבנות אתר שתומך ב דפדפן אחד/מערכת הפעלה אחת.

חשוב לציין, למאקו יש אפליקצייה סבירה לאייפון = אם אפשר לספק תאימות לאייפון, אני בטוחה שאפשר לאפשר את אותה תאימות גם באתר.

קישורים נלווים
עמוד העצומה

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

מגוחך עד כדי בזבוז כסף.
אם ניתן לראות סרטוני מאקו באייפון, זה אומר דבר אחד - הם כבר MP4, ונעשית עבודה כפולה מצד מפתחי האתר. המרת הסרטון לפורמט מיקרוסופטי והמרה ל-MP4.
חלמאות בהתגלמותה.

Elad Gariany אמר/ה...

בטיול האחרון שלי להודו, טיילתי עם אחד המפתחים של Mako והוא הסביר לי שהדבר היחידי שמניע את האתר הזה זה כסף וכסף בלבד, שום שיקול דעת אחר לא תקף.

מה עוד, שאת שירות הוידיואים מקבל Mako מחברה ישראלית בשם Catchup שעובדים בפורמטימדיה פלייר של מיקרוספט משיקולים טכנים אני מניח...

עניין של זמן עד שתהיה תמיכה אבל עד אז אני בעד להחרים את האתר.