יום ראשון, 10 בינואר 2010

טיפ בסיסי: ‫מסך מלא בתוכנות מק‬

בתוכנות מק, כפתור ההגדלה של החלון (הפלוס) מגדיל את החלון לגודל שנקבע ע"י מפתחי התוכנה: זה יכול להיות מסך מלא, גודל מינימום המכיל את תוכן החלון, או כל גודל אחר.



אם עברתם למק מחלונות, ואתם מתגעגעים לקונספט המסך המלא, יש לכם לפחות שתי אפשרויות:
1.אתם יכולים להגדיל את החלון, לגודל הרצוי, ע"י גרירה של הקצה הימני התחתון של החלון - החלון ייזכור את הגודל החדש. גם בפעם הבאה שתפתחו את התוכנה, החלון ייפתח בגודל הרצוי.



2.אתם יכולים להשתמש בתוכנות/הרחבות צד שלישי שיוסיפו יכולות חלון מלא לכפתור ההגדלה:
Right Zoom או SizeWell. (לא ניסיתי אף אחת מהן).

חשוב לציין
1.*יש די הרבה תוכנות מק שכפתור ההגדלה שלהן מגדיל למסך מלא, לדוגמא:
‏Evernote, TextEdit, iCal, Mail, אייטיונס (אם לוחצים Alt + כפתור ההגדלה), ועוד.
2.לחיצה על כפתור ההגדלה בחלונות בפיינדר, מגדילה את החלון לגודל מינימום המכיל את תוכן החלון. גם בחלונות בפיינדר אפשר לגרור את הקצה, הימני התחתון של החלון, על מנת להגדיל את החלון לגודל הרצוי.

*נבדק על 10.6.2.

עצה ידידותית
אם אתם משתמשים חדשים, אני ממליצה לכם לנסות לחוות את המערכת כמו שהיא, לפני שאתם מנסים לתקן אותה.

2 תגובות:

מתן מוסרי אמר/ה...

כפתור ההגדלה הוא בין הדברים שהורסים לי את חוויית המק, אבל משום מה (אולי בגלל ההרגל) אני לא מתפתה להוריד "תוכנות הגדלה".

נ.ב:
הנה ספאמר, בדיוק מעלי - עכשיו אני יכול להגיד בביטחון שאימות המילים בתגובות מיותר לחלוטין.

רייצ'ל אמר/ה...

למתן:
תודה על הדיווח על הספאמר, מחקתי אותו (לא ברור לי איך לא שמתי לב אליו).

אני אשקול את נושא אימות המילים :)