יום שני, 11 בינואר 2010

חווית משתמשת: גוגל רידר באייפון

גוגל רידר (Google Reader) הוא קורא הרסס הראשי שלי. באופן טבעי, אחת האפליקציות הראשונות שחיפשתי לאייפון היא אפליקציה נוחה לגוגל רידר.

בדקתי שתי אפליקציות: MobileRSS ו NetNewsWire. לשתי האפליקציות קיימות גרסאות חינם, בנוסף לגרסאות בתשלום. אני בדקתי את גרסאות החינם - בשתי האפליקציות ההבדל, בין הגרסאות (חינם, ובתשלום), מסתכם בשילוב פרסומות בגרסאות החינמיות (לא מפריע לי).

NetNewsWire



פיצ'רים בסיסיים
- סנכרון מהיר מול גוגל רידר.
- אפשרויות שיתוף: מייל, טוויטר, Instapaper ועוד.
- אפשרות סימון אייטמים נבחרים בכוכב.

באג מעצבן
בעייה בכותרות בפידים עבריים: הכותרת מתערבבת עם קוד = מקשה על הקריאה:



חשוב לציין, מדובר רק בכותרת. אם לוחצים על הכותרת ומגיעים לתוכן, הכל מסתדר.

פרטים נוספים על יכולות האפליקציה אתם יכולים למצוא באתר האפליקציה.

‫קישור לגרסה החינמית ב App Store.‬

MobileRSS



פיצ'רים בסיסיים
- סנכרון מהיר מול גוגל רידר.
- אפשרויות שיתוף: מייל, טוויטר, Instapaper, פייסבוק ועוד.
- אפשרות סימון אייטמים נבחרים בכוכב.
- אפשרות לשמור תמונות מתוך האפליקציה לתיקיית התמונות באייפון.

פרטים נוספים על יכולות האפליקציה אתם יכולים למצוא באתר האפליקציה.

קישור לגרסה החינמית ב App Store.‬

סיכום
בינתיים בחרתי את MobileRSS, אני מרגישה שהיא יותר נוחה לי. אני לא שוללת את ‏NetNewsWire, באג העברית מכשיל אותה מבחינתי.

השלמת מידע
Instapaper = שרות מקוון המאפשר לכם לשמור פוסטים לקריאה בזמנכם החופשי. מאד שימושי, במיוחד אם יש לכם אייפון.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לי הכי נוח לגלוש ל-google reader

Unknown אמר/ה...

מה רע באמת בקורא של גוגל עצמו?

רייצ'ל אמר/ה...

ל yosh:
לדעתי, הממשק של האפליקציות יותר נוח מהממשק של גוגל רידר הרגיל וגרסת המובייל שלו + האפשרות לשמור פוסטים ב Instapaper מאד מועילה מבחינתי (האפשרות לא קיימת בגוגל רידר).