יום שני, 18 בינואר 2010

דעה: תכיפות עדכונים זה פיצ'ר

יש הרבה סיבות לבחור תוכנה מסוימת על פני תוכנה אחרת. זה יכול להיות הממשק, הפיצ'רים, התחושה הכללית, או כל דבר אחר. בתקופה האחרונה הגעתי למסקנה שתכיפות העדכונים היא גם שיקול חשוב, אפילו סוג של פיצ'ר.



סיפור מהחיים
יש הרבה תוכנות טוויטר למק. תוכנת הטוויטר האהובה עלי היא Tweetie, בעיקר בגלל שאני אוהבת את העיצוב/ ממשק של התוכנה. בחודשים האחרונים נוספו פיצ'רים חדשים לטוויטר (בין היתר: Retweets ו Lists). לצערי הרב, Tweetie (גרסת המק) עדיין לא התעדכנה, ולכן נוצר מצב שאני לא זוכה לראות חלק מהציוצים בפיד שלי (כשאני על מק). אמנם מדובר רק בציוצים שמשתמשים בריטוויט החדש של טוויטר, אבל זה מעצבן, במיוחד לאור העובדה שגרסת האייפון (של Tweetie) עודכנה מזמן, והיא תומכת בפיצ'רים החדשים של טוויטר.

אני מקווה ש Tweetie תעודכן בקרוב - קשה לי לנטוש אותה לטובת תוכנה אחרת.

קישורים נלווים
‫סקירה קצרה: Socialite‬

אין תגובות: