יום שלישי, 28 בספטמבר 2010

בודקת: HyperDock

HyperDock היא תוכנה / הרחבת מערכת המאפשרת הצגת קדימונים (Preview) לחלונות של תוכנות. לאחר שתתקינו את HyperDock, מעבר עם העכבר על אייקון של תוכנה ב Dock, יגרום להצגת קדימונים של החלונות של אותה תוכנה (ניתן לראות גם חלונות ממוזערים).



פיצ'רים נוספים
אם תעברו מעל האייקון של אייטיונס ב Dock, יחשף נגן אייטיונס מוקטן המאפשר שליטה בסיסית על אייטיונס. מעבר מעל iCal יאפשר לכם לראות את האירועים הצפויים להיום. גרירת חלון לקצוות של המסך מקטינה/ מגדילה את החלון (קשה לי להבין את החוקיות של הפיצ'ר). העדפות התוכנה ממוקמות ב System Preferences, ומאפשרות לקבוע, בין היתר, את: מהירות הופעת קדימוני החלונות, גודלם של הקדימונים, קיצורי מקשים, ביטול פיצ'רים מיותרים ועוד.

שימושיות
- נוח כשעובדים עם ספייסס (Spaces).
- מועיל כשעובדים עם הרבה חלונות בתוכנה אחת.
- הנגן המוקטן של אייטיונס מאד נוח.
- האפשרות לראות את האירועים ב iCal, מבלי לפתוח את התוכנה, מאד מועילה.

סיכום
שווה בדיקה, זורם.

את התוכנה ניתן להוריד מאתר התוכנה (כאן), וגם מ MacUpdate (כאן).

מחיר ותאימות: חינמית בינתיים (עדיין בבטא), 10.6 ומעלה.
גרסה שנבדקה: 0.9.7, נבדק על 10.6.4.

קישורים נלווים
TUAW סקר את התוכנה לפני.

4 תגובות:

Elad Gariany אמר/ה...

מזכיר קצת חלונות 7 לא? :)

רייצ'ל אמר/ה...

לאלעד:
טוענים שזה מזכיר פיצ'ר שקיים בחלונות 7. אין לי חלונות 7, אז אני לא יכולה לבדוק את זה לעומק. בסופו של דבר, התוכנה מרגישה טבעי על מק, לא ממש אכפת לי אם יש כאן השפעה מחלונות, אני לא גזענית :)

עמית XD אמר/ה...

אני לא מוצא את התוכה הזו שימושית כל כך, לדעתי הרבה יותר פשוט וקל להשתמש בדוק אקספוסה..
וכן, הפיצ׳ר הזה לקוח מווינדווס שבע.

אנונימי אמר/ה...

זה בדיוק חיקוי של ווינדוס 7!