יום ראשון, 19 בספטמבר 2010

טיפ: אייטיונס 10: נגן עטיפה

מסתבר שנוספו עוד כמה פיצ'רים חדשים לאייטיונס 10, מעבר לעיצוב, הנה אחד חביב במיוחד: אם תקליקו על תמונת האלבום (בצידו השמאלי התחתון של חלון התוכנה), תמונת האלבום תפתח בחלון עצמאי. אם תעברו עם העכבר מעל החלון, הוא יהפוך לנגן מוסיקה (בסגנון קוויקטיים x).



בתור ברירת מחדל, אם תקליקו מחוץ לחלון, החלון יעלם. אם אתם מעוניינים שהחלון ישאר באופן תמידי (עד שתחליטו לסגור אותו עם ה x), תסמנו V ב:
Preferences - Advanced - Keep movie window on top of all other windows

שימושיות
אתם יכולים להקטין את חלון האלבום, ולשים אותו היכן שנוח לכם - בצורה זו הוא יכול לשמש אתכם בתור נגן אייטיונס מוקטן (את החלון הרגיל של אייטיונס אתם יכולים להוריד ל Dock).

נבדק על 10.6.4, אייטיונס 10.

מבוסס באופן חלקי על Mac OS X Hints (כאן).

קישורים נלווים
היסטריה: אייטיונס 10 מעצבנת את כולם.

4 תגובות:

samuel_j אמר/ה...

משום מה זה לא עובד לי.
אני מעביר את העכבר על פני התמונה אבל לא רואה שום בקר.

רייצ'ל אמר/ה...

ל samuel_j:
הסיבה היחידה שאני יכולה לחשוב עליה היא שאולי אתה על מערכת ישנה יותר מנמרשלג. למרות שלפי הבנתי זה אמור לעבוד גם על לפרד.

גיל. אמר/ה...

זה עובד גם בוינדוס (XP).

*המציג אינו מקיסט (לצערו הרב).

עמית :) אמר/ה...

לי יש אייטיונס על וינ XP ואני משתמש בפיצ'ר הזה מגרסה תשע של אייטיונס :)))