יום רביעי, 29 בספטמבר 2010

אפליקציית השלט של אפל משתדרגת, וגם האייקון

אפליקציית השלט החינמית של אפל, Remote, זכתה להשתדרג אתמול. Remote מעניקה לאייפון / אייפוד טאצ' / אייפד תכונות של שלט רחוק לאייטיונס ולאפל טי וי. בין השיפורים בשדרוג האחרון ניתן למצוא: תמיכה בספריות משותפות, תמיכה באייפד, תמיכה במסך של אייפון 4, תמיכה בגרסה החדשה של אפל טי וי, תיקוני באגים, התאמה לאייטיונס 10 ועוד.

בנוסף, גם אייקון האפליקציה שונה, עכשיו הוא קצת דומה לאייקון (המושמץ) של אייטיונס:



תמונה: מימין האייקון של Remote, משמאל האייקון של אייטיונס.

בבדיקה קצרה שערכתי ניכר שינוי לטובה בתפקוד של Remote (הגרסה הנוכחית נוטה למצוא את ספריית האייטיונס שלי מהר יותר מקודמתה).

קישורים נלווים
Remote באפסטור (כאן).
ארס טכניקה בדק את Remote על אייפד (כאן).
אייטיונס 10 מעצבנת את כולם (כאן).

6 תגובות:

מתן מוסרי אמר/ה...

אני לא מבין את זה. למה אפל כל כך מתעקשת להשאיר את האייקון הזה? העולם אמר את שלו, ובמקום להחליף את האייקון הם מדביקים אותו לעוד אפליקציה...
אני יודע שאני נשמע קטנוני, אבל האייקון הזה באמת מעצבן אותי.

גיל אמר/ה...

היי, יש לי שאלה בקשר לApple TV:
אפשר "להזרים" סרטים/סדרות/כל השאר מה-PC לטלוויזיה או רק מה-Mac לטלוויזיה?

רייצ'ל אמר/ה...

לגיל:
אפשר גם מ pc.

כל המידע הטכני על אפל טי וי נמצא באתר של אפל:
http://www.apple.com/appletv/specs.html

oded אמר/ה...

אני באופן אישי לא מבין מה הרעש מהאיקון החדש, אישית די אהבתי אותו.
הוא כחול וחמוד בסך הכל..

גיל אמר/ה...

תודה רבה!

samuel_j אמר/ה...

רייצ'ל תודה! חדש באייפון ולא ידעתי בכלל שיש אפליקציה כזאת.

למתן, אתה באמת קטנוני, עזוב אותך כבר מהאייקון