יום שבת, 27 בפברואר 2010

‫חווית משתמשת: פתיחת קבצי rar עם מק‬

יש הרבה תוכנות מק שיכולות לפתוח קבצי rar. לי יצא להשתמש בשתי תוכנות:‬

‏‫SimplyRAR
‫- עושה את העבודה בד"כ. ‬
‫- ממשק משתמש סביר, אפילו אפשר לגרור קבצים לתוך חלון התוכנה.‬



‫- בנוסף לפתיחת קבצי rar, התוכנה גם מסוגלת ליצור קבצי rar.‬
‫- נתקלתי במספר קבצים, מוגני סיסמה, שהתוכנה לא הצליחה לפתוח (למרות שהייתה לי את הסיסמה הנכונה).‬
‫- גרסה שנבדקה: 1.09.‬
- מחיר ותאימות: חינמית, 10.3 ומעלה.

‏‫RAR Expander
‫- עושה את העבודה בד"כ.‬
‫- לתוכנה אין כמעט ממשק משתמש, אבל יש העדפות בהן תוכלו לשנות דברים כמו: מקום פתיחה קבוע, ועוד כל מיני התנהגויות.‬ (ההעדפות נמצאות תחת תפריט התוכנה).



‫- התוכנה הצליחה לפתוח קבצים ש SimplyRAR לא הצליחה.‬
‫- התוכנה רק פותחת קבצי rar, היא לא יודעת ליצור קבצי rar.‬
‫- גרסה שנבדקה: 0.8.5 (בטא).‬
- מחיר ותאימות: חינמית, 10.2 ומעלה.

‫נבדק על 10.6.2‬

3 תגובות:

רן אמר/ה...

אני משתמש ב-The Unarchiver, שתומכת עוד במגוון גדול של סוגי קובצי ארכיון

http://wakaba.c3.cx/s/apps/unarchiver.html

בן (The_Ben) אמר/ה...

אני בכלל ממליץ על תוכנה אחרת לתיחת קבצי RAR/ZIP, שם התוכנה הוא BetterZip והיא מציעה ממשק *יחסית* דומה למה שWinRAR מציעה בWindows ואת האפשרות לחלץ רק קבצים נבחרים מתוך ארכיון.
אמנם היא לא חינמית, אבל שווה כל דולר לדעתי.
http://macitbetter.com/

Shoshannah אמר/ה...

נכנסתי להמליץ על BetterZip וראיתי שהקדימו אותי.
אני מצטרפת להמלצה בחום- תוכנה מעולה!