יום שני, 22 בפברואר 2010

כמעט: גוגל רידר מתעדכן בזמן אמיתי

עד הימים האחרונים, אחד החסרונות הבולטים של גוגל רידר (Google Reader) היה עדכון איטי, יחסית לתוכנות רסס (RSS) שולחניות. בימים האחרונים מסתמן שינוי, גוגל רידר שודרג (שדרוג שקט) והוא מתעדכן מהר יותר, כמעט בזמן אמיתי.



לפי ReadWriteWeb, השיפור תקף רק לאתרים התומכים בפרוטוקול PubSubHubbub בפיד הרסס שלהם. אם לשפוט לפי האתרים שאני מנויה אליהם, מדובר באחוזים גבוהים שתומכים (כולל הבלוג שלי). אני מניחה שעם הזמן אתרים נוספים יתאימו את עצמם.

קישורים נלווים
מצעד פופולריות: קוראי רסס למק

2 תגובות:

תושב אמר/ה...

עדכוני הרסס של הבלוג שלי בבלוגר מקושרים לפידברנר, והפעלתי לאחרונה את pingshot ומאז העדכונים בגוגל רידר מופיעים מייד.
אז עכשיו אני לא יודע אם זה בזכות pingshot, או שגוגל רידר מתעדכן מהר יותר.

רייצ'ל אמר/ה...

לתושב:
נראה לי שזה גם וגם. הבלוג שלי מקושר לפידברנר, אבל לא הפעלתי את ‫pingshot‬. בימים האחרונים העדכונים שלי מופיעים בגוגל רידר כמעט מיד, או בהפרש של כמה דקות.