יום רביעי, 3 בפברואר 2010

‫עדכון האייפון הראשון שלי: 3.1.3‬

בשעה טובה עברתי את עדכון האייפון הראשון שלי בהצלחה. אמנם לא מדובר בעדכון דרמטי, אבל זאת הפעם הראשונה שאני עוברת את התהליך. ‬העדכון, ששוחרר אתמול, אמור לטפל בבאגים קטנים (בין היתר):
- שיפור רמת דיוק הדיווח על כוחה של הסוללה (3GS).
- טיפול בתוכנות שלא נפתחות במקרים מסויימים.
- טיפול בקריסה של תוכנות כשמשתמשים במקלדת יפנית.

‫תיאור התהליך‬
‫- חיברתי את האייפון למק.‬
‫- לחצתי על כפתור "Check for Update" בלשונית Summary באייטיונס, ואישרתי את העדכון הזמין.‬
‫- תהליך ההורדה היה ארוך, בסופו התחילה ההתקנה. ‬
‫- את התקדמות ההתקנה ניתן לראות גם באייפון וגם באייטיונס.‬
‫- בסוף ההתקנה האייפון התחיל את עצמו מחדש.‬



‫הערות‬
‫- מאד דומה לעדכון מק.‬
‫- אני חושבת שקליטת ה Wi-Fi השתפרה.‬
‫- האייפון שלי הוא עברי כשר (לא פרוץ). לפי מיטב הבנתי לא כדאי לעדכן מכשירים פרוצים (בשלב זה).‬

תגובה 1:

Moran Monovich אמר/ה...

סבבה, שיהיה במזל!