יום שני, 23 בנובמבר 2009

אייטיונס: דירוג שירים בזמן אמיתי

I Love Stars היא תוכנת תפריט עליון. התוכנה מראה את מצב הכוכבים הנוכחי, של השיר שמתנגן כרגע באייטיונס, ומאפשרת להוסיף/להחסיר כוכבים וחצאי כוכבים (לשיר המתנגן כרגע).



ניתן להקצות קיצורי מקשים להוספת/החסרת כוכבים (דרך ההעדפות התוכנה). את העדפות התוכנה אתם יכולים למצוא ב: לחצן עכבר ימני על האייקון של התוכנה (הכוכבים) בתפריט העליון + בחירה ב Preferences.

הערות
- כשאייטיונס לא פעילה, I Love Stars נהפכת לבלתי נראית.
- לחיצה על כוכב הופכת אותו לחצי כוכב (ולהפך).

סיכום
‫מועיל, במיוחד כשמקשיבים ל Genius Mixes ורוצים לדרג שירים.‬

מחיר ותאימות: חינמית, 10‪.‬5‪.‬2 ומעלה.

נבדק על 10‪.‬6‪.‬2, אייטיונס 9‪.‬0‪.‬2, גרסת תוכנה 3‪.‬3.

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

רייצ'ל את מכירה תוכנה שנותנת לשלוט על האיטונס מסרגל התפריט העליון?
תודה

אנונימי אמר/ה...

המערכת לא מציינת שהשארתי הודעה

רייצ'ל אמר/ה...

לאנונימי:
אני לא יודעת למה אתה מתכוון, אני מקבלת הודעה כשאנשים משאירים תגובה.

ביחס לאייטיונס:
אני לא מכירה. יש סיכוי שיש. אם אני אמצא משהו שווה, אני אדווח.

אנונימי אמר/ה...

לגבי התגובה בדף הראשי זה נותן הודעה על מספר התגובות
לי מופיע 1 למרות שיש נכון לעכשיו 3

תודה על העזרה

רייצ'ל אמר/ה...

לאנונימי:
תודה על הדיווח.
אצלי זה מראה 2 למרות שיש 4.
יכול להיות שזאת בעייה בבלוגר - אני אמשיך לבדוק במהלך היום.
עד כמה שאני יודעת אין לי דרך לשלוט בדבר הזה.

אנונימי אמר/ה...

הסתדר כנראה שזה עניין של זמן
ישמח לשמוע אם את מוצאת משהו לגבי התוכנה
ושוב תודה
אחלה בלוג