יום ראשון, 1 בנובמבר 2009

דעה: ‫הגיע הזמן שאפל תטפל בפלאש‬

הרבה סקירות על האיימק החדש, גרסת ה 27 אינצ', פורסמו בימים האחרונים. הסקירות נוטות לאהוב את האיימק החדש, אבל לא הכל ורוד, מסתבר שחלק מבעלי האיימקים החדשים (דגם ה 27 אינצ') מתלוננים על ביצועי פלאש גרועים במיוחד - שמוש מופרז במעבד ובזיכרון + איטיות. עדיין לא ברור עד כמה הבעיה נפוצה, אבל היא כנראה מספיק נפוצה בשביל לעשות רעש. הדגמה + פרטים נוספים אתם יכולים למצוא ב AppleInsider.‬



‫פלאש נהפך לאימת המקיסטים בשנים האחרונות‬
‫פלאש נותן ביצועים גרועים על מק בשנים האחרונות, זאת עובדה שקשה להתווכח איתה. ברוב המקרים מדובר בשימוש מופרז במעבדים וכתוצאה מכך בהשתוללות מאווררים - אמנם לא באותה רמה שמתוארת ע"י משתמשי האיימק החדשים, אבל מספיק מלחיץ. אפשר להאשים את אדובי, מפתחי פלאש, אתרי אינטרנט ועוד, אבל זה לא פותר את הבעיה. פתרונות חלקיים בדמותם של חוסמי פלאש, לא פותרים את הבעיה לטווח רחוק. אולי הגיע הזמן שאפל תטפל בבעיה מהצד שלה: לדוגמה, אפשר לנסות להגביל את השימוש שפלאש עושה במעבדים, או לפחות לגרום לפלאש לעבוד בצורה חלקה יותר.‬

‫קישורים נלווים‬
‫חווית משתמשת: יוטיוב בלי פלאש‬
‏‫Cult of Mac סוקר את האיימק "27 החדש.‬
‫AppleInsider סוקר את האיימק "27 החדש.‬

3 תגובות:

מתן מוסרי אמר/ה...

אין לי מושג איך אפשר לפתור את הבעיה הזאת, אבל אפל בהחלט חייבת לעשות צעד בעניין הזה.
זה פוגע בשימוש היום יומי שלי בתור משתמש מק (לאפל: סליחה שאני אוהב לגלוש ביוטיוב). אני גם לא אהסס להגיד שזה מרגיש כמו וירוס.

מתן מוסרי אמר/ה...

אני חייב להוסיף שממש נבהלתי כשראיתי את הסרטון ב-AppleInsider.

Belal Kalash אמר/ה...

בעיות בפלאש לא רק באי-מק 27' אלא גם בלינוקס יש לו בעיה יותר גרועה מזאת - הדפדפנים לא סובלים את הפלאש ומערכת ההפעלה נהיית איטית.