יום רביעי, 18 בנובמבר 2009

‪איידיגיטל בונה על האייפון‬, גם אני

ככל שהאייפון מתקרב לישראל, נוצרת תחושה שאולי אנשים בונים עליו יותר מדי. כנראה שחלק מהחולמים עומדים להתאכזב:

איידיגיטל
לפי nrg, ערן תור (המנכ"ל של איידיגיטל) הביע תקווה שהגעת האייפון לישראל תגרום לעלייה במכירות המק בישראל. יש הגיון בתקווה, אבל היא חסרת סיכוי כל עוד מחירי המק בישראל מנופחים כל כך. יש כמה דברים שאיידיגיטל יכולה לעשות אם היא רוצה למכור יותר מקים בישראל:
- להוריד מחירים.
- לשפר את השרות.
- להחזיק מלאי ראוי.
- להפוך את חווית הקניה בחנות המקוונת ליותר נעימה = לא לבקש לשלוח סריקה של תעודת זהות על כל קניה מעל 500 ש"ח. אימות כרטיס האשראי יכול להיעשות בין איידיגיטל לחברת האשראי, אין צורך להטריד את הקונים.

בינתיים, בזמן שאנחנו מחכים לאייפון, איידיגיטל מארגנת שבוע מפתחים למק ולאייפון (בין התאריכים 29 בנובמבר ל 3 בדצמבר). במסגרת האירוע יערכו הרצאות בנושאים שונים, פרטים אתם יכולים למצוא כאן.



אני
אני רוצה להאמין שאיידיגיטל תוריד מחירים. זה יקרה כשהיא תבין, שגם האייפון לא יכול למכור, הרבה מקים, במחירים כל כך גבוהים. אם זה יקרה, אז אפשר להמשיך לחלום על: גידול משמעותי במשתמשי מק בישראל, תאימות אתרים ישראלים, תמיכה עברית בכל התוכנות של אפל (במיוחד חבילת iWork) ועוד.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

שמת לב כמה דברים יש ברשימה שלך? (שלדעתי היא מוצדקת במלואה ומדוייקת - נתקלתי, אישית, בכל אחת ואחת מהבעיות שציינת) אבל בהתחשב ברשימה הזו - התשובה שמר תור צריך להפנים היא כנראה שלילית וכדאי שיחפש הכנסה נוספת מחוץ לחברה הקקיונית הזו.

מתן מוסרי אמר/ה...

זה נראה לי קצת מוזר שערן תור לא מפנים את המובן מאליו, הרי ברור לכולם שהורדת מחירי המקים בארץ תגרום לעליה בהכנסות של איידיגיטל, לא כך? אותו הדבר לגבי השירות, המלאי וחוויית הקניה.

מעצבן אותי שאיידיגיטל סומכת על המותג שיעשה בשבילה את העבודה. נדמה שהחברה יוצאת מנקודת הנחה שאם מישהו רוצה לקנות מק בארץ, הוא חייב לעשות זאת דרכה. שזה נכון, אבל לא מצדיק את החטאים שציינת.

Roy אמר/ה...

מסכים בהחלט
אמא שלי רוצה לקנות מחשב וברור לי שהייתי רוצה שיהיה לה מק, אפילו משהו כמו מק מיני.
ונראה לי שאני יאלץ לוותר למען פיסי רגיל, כי עם כל האהבה שלי למק אני לא בטוח שהמחיר מצדיק את הקניה.
במיוחד שאין לה צורך במחשב חזק.

סתם חבל לי.