יום שלישי, 8 בספטמבר 2009

אייפון שמייפון: נמאס לי לחכות

אתמול התבשרנו שיתכן שתהיה דחייה נוספת במועד השקת האייפון, אני מתחילה להתייאש. לדעתי, חברות הסלולר הישראליות צריכות להיות מוטרדות מהייאוש שלי, אני בדיוק הקהל שחברות הסלולר בונות עליו:

אני שונאת קומבינות / אני עצלנית
למרות שהייתי שמחה אם היה לי אייפון, מעולם לא טרחתי "להשיג" אייפון - אין לי כוח להתעסק בפריצות והתאמות, אני מעדיפה לקנות מכשיר שעובד ישר מהקופסה + אחריות ושרות.

יש לי מק
אייפון ייתן לי תאימות מהקופסה.

אני אוהבת לקנות ב 36 תשלומים
אין לי בעייה להתחייב - אני נמצאת באותה חברת סלולר שנים, אם לא יקרה משהו קיצוני אין סיכוי שאני אעזוב.

אני צרכנית תוכן וגלישה סלולרית
אני מוכנה לשלם על תכנים איכותיים + גלישה סלולרית מאד נחוצה לי.



סיכום
חברות סלולר יקרות, אני הלקוחה האולטימטיבית שלכן, אם אני מתחילה להתייאש, יש לכן בעייה. יש לכן זמן עד נובמבר, אני לא אחכה יותר - יש לי אופציות.

קישורים נלווים
כלכליסט: עיכוב נוסף בהגעת האייפון לישראל: רונית קן תבחן את חוקיות ההסכמים
דה מרקר איט: לראשונה: חברות הסלולר יעלו קמפיין משותף לאייפון
גלובס: אפל מתכננת להשיק את ה-iPhone בישראל ב-15 באוקטובר

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מסכים לחלוטין.

אני משתמש HTC Touch HD, מכשיר Windows Mobile מעולה שרכשתי בארץ, אבל לא דרך חברות הסלולר.
לאחר המעבר שלי למק לאחרונה, החלטתי לנצל את המומנט ולהחליף את ה-Touch HD שלי ל-iPhone. 

חשבתי שכבר באוגוסט אוכל לרכוש מכשיר דרך חברות הסלולר. אחר כך התבשרתי שאצטרך לחכות לספטמבר, אחר כך התאריך שוב זז לאחרי החגים ועכשיו - נובמבר.
גם אני אמתין בסבלנות עד סוף אוקטובר בלבד. במידה ולא תהיה לי אפשרות לרכוש את המכשיר, או לפחות, במינימום של המינימום - לדעת תאריך סופי להשקה, ארכוש אחד מהמשווקים האחרים בישראל וחברות הסלולר הפסידו עוד לקוח "קל ונוח"... לפחות עד הגרסה הבאה של המכשיר.

מתן מוסרי אמר/ה...

הפוסט הזה כל כך היה צריך להכתב... תומך בכל מילה!

אנונימי אמר/ה...

קחו בחשבון גם שיש אנשים, כמוני למשל, שלא יקנו את המכשיר מיד עם ההשקה. אני מתכנן לחקות פרק זמן מסויים (אולי חודש) כדי ללמוד את השוק, ולראות אם ההשקה עוברת חלק. לכן עבורי תאריך ההשקה ע"פ הידיעה שפורסמה אתמול הוא כרגע חודש דצמבר, וזה עוד לפני דחיות נספות שנראה לי שיהיו.