יום שישי, 6 בפברואר 2009

גרסה חדשה ל QSB

כתבתי כאן על QSB בעבר, בינתיים התוכנה השתדרגה משמעותית.

בין השינויים הבולטים:
נוספה אפשרות לדפדף בתוך ה System Preferences - חוסך זמן, מאפשר לפתוח את ה System Preferences ישירות בפאנל ההעדפות הרצוי. היתרון הבולט של השיטה, אפשר לזהות את ההעדפה הרצויה גם לפי אייקון (בנוסף לטקסט).
נוספה אפשרות להציג טקסט על המסך (Show Large Type).
נוספה אפשרות לשלוח טוויטים לטוויטר - הוראות אפשר למצוא כאן.
התוכנה נהייתה יותר יציבה - עדיין לא מושלמת.



פירוט מלא של השיפורים בגרסא הנוכחית אפשר לקרוא כאן.
את QSB אפשר להוריד מכאן.

נבדק על 10.5.6


2 תגובות:

c_on אמר/ה...

בגדול אני דיי מרוצה מ spotlight ולא כ"כ בעניין בתוכנה נוספת תאנדקס את המחשב (מה גם שספוטלייט עושה זאת ברמת מע' ההפעלה)

בכל מקרה, השאלה היא האם קיים איזה visualizer דוגמת quicksilver שיעשה שימוש באותו אינדקס של spotlight?

תודה לעונים...

רייצ'ל אמר/ה...

אין לי תשובה חד משמעית לשאלה שלך.
אני כמעט בטוחה ש QSB משתמשת באינדקס של הספוטלייט ( תמיד יש סיכוי שאני טועה).
QSB השתדרגה מאז הפוסט ונוספה לה האפשרות להעביר קבצים לפח ולמחוק (מאד מועיל).

שווה לנסות:
תנסה לשאול את השאלה גם בפורומים (יש שם קצת יותר אנשים), יש פוסט בבלוג עם כל הכתובות של כל הפורומים למק (שאני מכירה):
תמונת מצב: פורומים למק