יום שבת, 14 בפברואר 2009

חווית משתמשת: נהול דוא"ל

שני חשבונות הדוא"ל העיקריים שלי הם של Gmail, בנוסף יש לי עוד כמה חשבונות אחרים (פחות פעילים, באופן יחסי). אחד מחשבונות ה Gmail שלי מתפקד כחשבון ראשי - כל המיילים מכל החשבונות האחרים (כולל הג'ימייל השני) נשלחים אליו. את הדוא"ל אני בודקת ומגבה עם Mail.app (תוכנת הדוא"ל של OSX) - בימים האחרונים אני בודקת את Postbox (אני עדיין לא רואה בה תחליף ל Mail.app).



בשנה האחרונה, בהדרגה, עברתי לכתוב / לשלוח מיילים בדפדפן (פיירפוקס או ספארי - מה שיוצא): המנשק / ממשק של Gmail השתפר + נוספה תמיכה מובנית בכיווניות עברית + העובדה שמדובר בחשבונות IMAP מבטיחה לי סנכרון מושלם עם תוכנת הדוא"ל ב מחשב / מחשבים שלי + ב Gmail אין בעיית תאימות עברית עם משתמשי חלונות (או שעדיין לא נתקלתי בבעיה כזאת).

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לא כ"כ ברורה לי למה כוונתך.
האם את מתכוונת שלפני כן לא השתמשת בג'ימייל ועכשיו כן או שעכשיו את נוטה יותר לכתוב את ההודעות ישירות דרך הדפדפן ואתר ג'ימייל במקום דרך אפליקציית המייל של אפל?

האמת בקריאה שניה נראה לי שאת מתכוונת לאפשרות השניה. אולם מה הכוונה ב "את הדואר אני בודקת ומגבה עם mail.app?" הרבה יותר נכון ונוח לדעתי להשאיר את הגיבוי בג'ימייל (שממילא לא מוחק דבר) במקום למלא את הכונן המקומי. אני פשוט מסמן כל זמן מה את כל ההודעות אחרי תאריך מסוים שיעברו ל"כללי" ששמור בג'ימייל וזהו.

רייצ'ל אמר/ה...

הבנת נכון:
אני בודקת ב mail.app ושולחת דרך הדפדפן.

ביחס לגיבוי:
אני צריכה את המיילים גם כשאני לא מחוברת לאינטרנט - אני מורידה אותם למחשב (אני לא מוחקת אותם מ ג'ימייל).