יום שני, 2 בפברואר 2009

אוסף חדשות קטנות וצפויות

אחוז משתמשי המק באינטרנט = כמעט 10 אחוז
אחוז משתמשי המק בקרב גולשי האינטרנט ממשיך לגדול, הוא עומד כרגע על כמעט 10 אחוז. עוד ניתוחים וסטטיסטיקות אפשר למצוא ב Furtune.



מסתמן: מחסור צפוי ב iMac בתקופה הקרובה
לפי AppleInsider, אפל הודיעה למפיצים על מחסור צפוי ב iMac בתקופה הקרובה. במיוחד, אבל לא רק, בדגם היקר: מסך: 24 אינצ' , מעבד: 3.06. המסקנה היחידה שאפשר להסיק: צפוי שדרוג לאיימק בקרוב.

מסתמן: פלאש באייפון?
לפי Ynet, אפל ואדובי משתפות פעולה בפיתוח נגן פלאש לאייפון.
- מעניין מה יקרה קודם, פלאש באייפון או עברית (כשרה) באייפון.

תוכנת פריצה לתוכנות אייפון
לפי 9to5mac, תוכנת אייפון חדשה (חינמית) מאפשרת פריצת תוכנות אייפון קנויות. במילים פשוטות, תוכלו לשתף תוכנות שרכשתם. פרטים נוספים ב 9to5mac

תגובה 1:

מתן מוסרי אמר/ה...

ניחוש פרוע: פלאש לאייפון לפני עברית.
לפי איך שאני רואה את זה, למקיסטים הישראלים היה ותמיד יהיה קשה למצות את המקסימום מהמוצרים של אפל. ואני לא מדבר רק על עברית. קחי לדוגמא את האייטונז - משהו שלעולם לא יקרה (ואני מדבר על אייטונז, בלי קשר לכל מיני חיקויים ישראליים שבטח יצוצו בשלב כלשהו).
הייתי מרחיב עוד, אבל בעיקרון אני חושב שזה לא פשוט להיות מקיסט ישראלי, וכך תמיד יהיה.