יום רביעי, 7 בינואר 2009

ביקורת קינוט: צפוי ולא מרגש

יש דברים שהחשיבות שלהם מתבררת רק במרחק של זמן. יכול להיות שחלק מההכרזות של אפל, בקינוט האחרון, יתבררו כמאד חשובות בעוד כמה חודשים. לדוגמה, הסוללה החדשה, של המקבוק פרו 17 אינצ', יכולה להיות הסוללה שתפתור את בעיית הסוללות הפגומות / לא אמינות, בחלק גדול, מהמחשבים הניידים של אפל. כבר עכשיו די ברור שהויתור על ה DRM הוא חשוב לטווח רחוק. גם החיבור של iWork לשרות מקוון, פותח אפשרויות מעניינות לעתיד.



כל זה לא משנה את העובדה שהיה משעמם. ושיהיה ברור, פיל שילר לא אשם.

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

זה באמת לא באשמתו של שילר. אחרי הקי נוט הזה נפלו לי הרבה אסימונים. הם לא רצו לעשות את הקי נוט הזה בדיוק מהסיבה שהם ידעו שזה יהיה משעמם. ג'ובס ידע שהוא לא יכל לעמוד בלוח הזמנים של מקוורלד השנה. חוץ מiWork 09 שום דבר אחר לא היה מוכן. אפילו iLife 09 לא מוכן. ביגלל זה הוא מרח את המצגת. הם פשוט לא היו מוכנים. המקוורלד הזה לא בא להם טוב השנה.

אנונימי אמר/ה...

טוב, זה היה ברור מאליו והם אפילו הכינו אותנו מראש שהכנס יהיה משעמם בסך הכל.
לדעתי בסביבות מחצית 2009 אנחנו נראה משהו חדש מאפל. בנתיים המנייה שלהם תהיה במגמת השהייה, לא תהיה באמת עלייה משמעותית, אבל אני מצפה כמו שאמרתי, ב-2009 שאנחנו נראה משהו חדש ומפתיע שיקפיץ את המנייה שלהם.
אסור לשכוח שהדבר שהפך באמת את אפל לפופולארית כל כך זה האייפוד והאייפון!
לאייפוד עדיין יש מה להוסיף ותמיד ימשיכו לקנות.
האייפון רק בתחילתו ועדיין יש המון מה להוסיף כמו שלאחרונה יותר ויותר מכשירים נכנסים לתקן ה- N של רשת האלחוטית! והאייפון הוא עדיין על b\g.
וכמובן לא לשכוח את Snow Leopard שצריך לצאת גם בזמן הקרוב אבל אנחנו נידע את מידת ההצלחה שלו רק כשיגע למחשבים ונוכל לקבל חוות דעת על מה פשר העניין באמת.

Unknown אמר/ה...

בהחלט לא מפתיע שהקינוטס היו משעממים. רק באוקטובר הם עשו פייסליפט עצבני ללפטופים שלהם, ועם החגים באמצע לא באמת היה להם זמן.
לדעתי גם המשבר העולמי מתחיל לתת את אותותיו.

מתן מוסרי אמר/ה...

אני דווקא נורא נהנתי מהקינוט, היה ממש מעניין לדעתי. מצד שני נמאס לי מזה שהם מורחים את הזמן, זה קצת הורס.
בגדול היה קינוט ממש נחמד, ולהגיד משעמם לדעתי זה קצת להגזים. אם היה קינוט ממש משעמם זה היה הקינוט של ה- iPhone 3G, עוד שניה נרדמתי תוך כדי צפיה.