יום שני, 5 בינואר 2009

אסקפיזם מהול: מקוורלד ומלחמה

בימים רגילים אני מאמינה באסקפיזם, אני אפילו מוכנה להלחם על הזכות לאסקפיזם. בשבוע האחרון מתחוללת מלחמה (מבצע עופרת יצוקה). אני לא נמצאת בטווח הטילים, אבל מרגישה צורך להתעדכן (בווליום נמוך) במצב. מסתבר שטוויטר, גם בזמן מלחמה, עושה עבודה טובה. אני עוקבת אחרי כמה טוויטרים שמדווחים על המצב (מנקודת מבט ישראלית), לצד טוויטרים העוסקים בנושאים אחרים. נראה לי שאני מצליחה לשמור על אסקפיזם מהול במציאות (במינונים משתנים), בדיוק כמו שמתאים לי.


צילום מסך: Twitterrific

אם עדיין לא נחשפתם לטוויטר:
זיו קיטרו הכין מדריך למשתמש: טוויטר: מדריך למשתמש
אני כתבתי, לא מזמן, פוסט במקבלוג: חווית משתמשת: טוויטר

אסקפיזם בויקיפדיה

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ואני כבר הייתי בטוח שאפל תוקפת את רצועת עזה עם אייפון נאנו.

מתן מוסרי אמר/ה...

אייפון נאנו? קטן על עזה.