יום רביעי, 4 באוגוסט 2010

מסתמן: אופיס 2011 למק לא תתמוך בעברית

אם אתם מחכים לתמיכה עברית בחבילת אופיס (Office) למק, כנראה שתצטרכו להמשיך ולחכות. בפוסט בבלוג של אופיס למק נכתב בצורה מפורשת כי לא תהיה תמיכה מלאה בשפות הנכתבות מימין לשמאל, כמו עברית וערבית, בגרסה הקרובה של חבילת אופיס (2011) למק:

"While we are adding new language support there will not be full right-to-left support for languages such as Arabic and Hebrew."



חבילת אופיס למק צפויה לצאת לחנויות בסוף אוקטובר (בארה"ב).

קישורים נלווים
דיווח מפורט יותר ב This Lamp.
חווית משתמש: טל אגם: מעבדי תמלילים למק.

9 תגובות:

איציק הדרוזי אמר/ה...

אם הם מודעים לבעיה ומציינים באופן מפורש שלא תתוקן, למה לא לדאוג שכן תהיה תמיכה? זו בעיה כזו גדולה להכניס תמיכה מימין לשמאל?

אנונימי אמר/ה...

איציק, הם מעדיפים שתקנה את המערכת הפעלה שלהם + אופיס לווינדוס... הם יודעים שהם סוג של מונופול בעניין הזה בעולם בעברית וערבית, לצערנו.

Ido אמר/ה...

לצורך העניין, כל עוד הוא יוכל לפתוח מסמכים שנכתבו באופיס על ווינדוס ושהם יראו בצורה נורמלית (בעיקר מסמכים עם נוסחאות מתמטיות) - כי הבנתי שאמנם התמיכה לא מלאה, אבל בגירסת הבטא אנשים דיווחו שפתיחה של מסמכים קיימים בעברית נראית בסדר גמור - אז זה בסדר. רוב האלטרנטיבות של האופיס למק עושות עבודה מצויינת (כאמור, למעט פתיחת מסמכים קיימים).

איציק הדרוזי אמר/ה...

הם לא באמת מרוויחים מזה. אני נמנעתי מהתקנת ווינדוס על המק למרות הבעיות, וכיום אני עובד עם נאו אופיס ואין לי כמעט בעיות אם אני פותח קובץ חדש שכבר נפתח על אופיס ומשנה ממנו. זה סתם מציק.

יוני אמר/ה...

עברתם למק תשכחו מאופיס, אני משתמש מק משנת 1989, בהתחלה היתה גירסא מעוברתת אולם ב15 שנים האחרונות אני לא זוכר שיצאה גירסא בעברית. אני משתמש כבר שנים רבות באופן אופיס ובנאו אופיס והן נותנות לי את הפתרון. אני כל כך מרוצה מהתפקוד שלהן עד שאיני מוצא סיבה להתקין את האופיס על מחשבי pc שברשותי ומשתמש גם בהן באופן אופיס.

אנונימי אמר/ה...

אני גם משתמש בחלופות אבל לצערי אף אחד (!!!) לא תומך בפורמט החדש docx ועברית בכל מסמך docx שאני פותח נראה זוועה :/

בכל מקרה, מסכים עם Ido ... כל עוד צפיה במסמכים תהיה תקינה, אז בסדר :)

אנונימי אמר/ה...

לפי מידע בפורום של מלל' שנכתב על ידי אורי רדלר' הרי שמלל תכלול אפשרות לשיתוף ושמירת שינויים' ושיתוף עם כל מעבדי התמלילים העיקריים, כלומר עם אופיס לפיסי.
ברגע שזה יהיה קיים, כמעט כל התקוות מאופיס למק מתייתרות, וזו הודעה נהדרת

אנונימי אמר/ה...

אתם שוכחים שבאופיס יש יותר מוורד....אני, למשל, משתמש כבד במצגות, וסובל מבעיות מעיקות שלפעמים מציגות אותי על גבול הלא מקצועי...

אנונימי אמר/ה...

תנסה להשתמש בקינוט. היא מציגה עברית כמעט ללא בעיות ונין תמיד ליצא לכיוון פאור פוינט.
יש מדריך לעריכת מצגות בעברית על הקינוט שהוכן על ידי שאול, אשר ניתן להורדה מפורום מק-איט