יום ראשון, 22 באוגוסט 2010

חולה עם אייפון

סוף הקיץ, הרבה אנשים נוטים להיות חולים (אם לשפוט לפי אנשים בסביבתי הקרובה, והפידים שלי בטוויטר ופייסבוק). אחד הדברים שקשה לי לעשות כשאני חולה, זה לשבת מול מחשב - אפילו כשמדובר במחשב נייד.



האייפון שלי מתגלה ככלי מאד נחוץ כשאני חולה (אני בטוחה שגם אייפד היה עושה את העבודה). אני יכולה להתמקם היכן שנוח לי, בתנוחה הכי פחות כואבת, ולהיות פרודוקטיבית (עד כמה שניתן).

אמנם האייפון לא יכול להוות תחליף למחשב (מבחינתי), אבל אפשר לנהל איתו את הדברים היומיומיים, בהנחה שמותקנות בו האפליקציות המתאימות. מה בסך הכל צריך: קורא רסס, עורך טקסט, טוויטר, פייסבוק, משחקים מרגיעים, דפדפן, חדשות, מייל, וקצת מוסיקה. את כל האפליקציות הנ"ל ניתן למצוא באייפון - חלקן באופן מובנה, חלקן ניתן להוריד מהאפסטור (לרוב בחינם).

אני בטוחה שיש גם סמארטפונים אחרים שיכולים לעשות את העבודה. מטעמי תאימות (למק), וריבוי אפליקציות, אני מעדיפה אייפון.

קישורים נלווים
תווית אפליקציה בבלוג.

6 תגובות:

Unknown אמר/ה...

תהיי בריאה!

אפליקציות לאייפון אמר/ה...

בלוג מעולה..
הרבה בריאות :)

רייצ'ל אמר/ה...

תודה לכולם. אני כבר כמעט בריאה :)

מתן מוסרי אמר/ה...

גם אני חליתי לא מזמן באיזה וירוס קטן.
החלמה מהירה! לייק על הפוסט.

המלצה: תוסיפי כפתור "לייק" לפוסטים (את יכולה לשאול את הבחור מ-MaCoverage איך הוא עשה את זה), זה מאוד נחוץ בימינו ;) 

רייצ'ל אמר/ה...

למתן:
הוספתי כפתור לייק.תודה שהזכרת לי, האמת שזה היה ברשימת המטלות שלי, פשוט שכחתי מזה.

מתן מוסרי אמר/ה...

אני גם רואה שהגדרת שקישורים יפתחו בטאב חדש. זה רעיון טוב בחלק מהקישורים, לא בכולם. לדוגמה כשאני עובר עמוד בבלוג, אני לא רוצה שהוא יפתח בטאב חדש. תחשבי על זה ;)