יום ראשון, 26 באפריל 2009

קומבינה: rooSwitch + Times

למרות שקורא הרסס הראשי שלי הוא גוגל רידר, בשעות מסוימות של היום, אני מעדיפה להשתמש ב Times (קורא רסס דמוי עיתון). אחד מהחסרונות (יש שיאמרו יתרונות) של טיימס הוא העדר כלי נהול חזקים. בימים האחרונים אני מנסה דרך נהול עוקפת בעזרת rooSwitch - תוכנה המאפשרת לבנות פרופילים שונים לאותה תוכנה. rooSwitch הופכת את Times מעיתון אחד לכמה עיתונים שתרצו. יש הרבה יתרונות לשיטה: התוכנה (טיימס) עולה מהר, לוקחת פחות משאבים מהמחשב, יותר קל לשלוט על המידע וכו'.


חשוב לציין:
אי אפשר לפתוח יותר מפרופיל אחד בזמן נתון.
כל הפרופילים שוכפלו מהפרופיל הראשון ולאחר מכן נעשו בהם שינויים. פתיחת פרופיל נקי גרמה לטיימס לבקש את הסיסמה מחדש - יש לי רשיון אבל לא רציתי להתעסק עם זה.

קישורים נלווים:
סקירת תוכנה - Times
ריבוי פרופילים עם rooSwitch

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

התוכנה Times אכן מדהימה, אבל יקרה בלי פרופוציה. הייתי מוכן לשלם 15$ לא יותר. rooSwitch עולה עוד 19$ כך שה ממש יקר.