יום חמישי, 9 באפריל 2009

טוויטר: גל של תוכנות מרובות טורים

בתקופה האחרונה יש גל של תוכנות טוויטר מרובות טורים (CNET העיר את תשומת ליבי). אם אתם עוקבים אחרי הרבה אנשים (בטוויטר) ובאמת מעוניינים להקשיב לכולם, סיכוי קלוש שתוכלו להסתפק בטור אחד. תמיכה בריבוי טורים (בתוכנות טוויטר) החלה עם TweetDeck - כתבתי כאן פוסט קצר על התוכנה, מאז התוכנה השתדרגה ונוספה לה, בין היתר, תמיכה בפייסבוק. על הפיצ'רים החדשים של TweetDeck אתם יכולים לקרוא ב techcrunch.

תוכנה נוספת התומכת בטורים היא Nambu - תוכנת טוויטר למק (עדיין בבטא), בשלב זה חינמית. אני בודקת את Nambu בימים האחרונים ומאד נהנית מהחוויה (בשלב זה אני מזגזגת בינה לבין TweetDeck). סקירה על Nambu אתם יכולים לקרוא ב readwriteweb.


תמונה: productivedreams

עוד תוכנה שזוכה להרבה תשומת לב בימים האחרונים היא Seesmic Desktop - מבוססת על Adobe AIR, עדיין בבטא לא פומבית = אפשר להרשם באתר התוכנה ולהוריד את התוכנה. התוכנה מסתמנת בתור מתחרה רצינית ל TweetDeck (עדות קריאה, עדיין לא בדקתי בעצמי - אני מעדיפה בטא פומבית). סקירה על Seesmic Desktop אתם יכולים לקרוא ב Mashable.

שווה קריאה:
CNET סקר תוכנות טוויטר מרובות טורים + הכין טבלה המשווה בין הפיצ'רים השונים של התוכנות.

תגובה 1:

מתן מוסרי אמר/ה...

מזל טוב על תבנית העיצוב החדשה :)
(למרות שאני לא מת עליה. גם בגלל הצבע, אבל לא רק)

אני אף פעם לא אבין את הטוויטר הזה. הכל בטוויטר נראה לי כמו "סבתוכה" אחת גדולה של שטויות.