יום שני, 6 באפריל 2009

בסוף אולי נצטרך להגיד למיקרוסופט תודה

לפני ימים אחדים עלה קמפיין חדש של מיקרוסופט. הקמפיין תוקף את מחירי המחשבים של אפל (לעומת פי סי). בינתיים, הקמפיין מתמקד על חומרה, אין שום התיחסות לעובדה שמדובר על מערכות הפעלה שונות = חוויות משתמש שונות.



אני מוכנה לשלם יותר על מק, חווית המשתמשת שלי חשובה לי, השאלה כמה יותר?. אם היינו זוכים לקבל (בישראל) את המחיר האמריקאי הנוכחי, לא הייתי מתלוננת על המחיר. אני יודעת שזה חסר סיכוי, אבל, אם הקמפיין של מיקרוסופט יגרום לאפל להוריד מחירים (בכל העולם) או להוציא קו חדש של מחשבים זולים יותר, אז אני מוכנה לספוג את הקמפיין הזה.

הפרסומות של מיקרוסופט:
פרסומת ראשונה - לורן מחפשת מחשב נייד ב 1000 דולר או פחות.
פרסומת שניה - Giampaolo מחפש מחשב נייד ב 1500 דולר או פחות.

קומיקסים שנעשו בתגובה:
JoT 1227: Lauren II: Grocery hunter
JoT 1228: More money saving tips from Lauren

2 תגובות:

מתן מוסרי אמר/ה...

בסך הכל אני חושב שיש מידה מסוימת של הצדקה לקמפיין החדש של מיקרוסופט.

Unknown אמר/ה...

האמת היא, שהקמפיין גם לא מתייחס לחומרה - אלא בצורה שטחית: גודל מסך, "מחשב נייד", כניסות usb, גודל דיסק.
זה כמו לומר: אני רוצה מכונית אדומה. מרצדס נורא יקרה ופלצנית, אז קניתי פיאט פונטו אדומה.


המחשב שהיא קנתה שווה ערך לנייד של אפל מלפני 3 שנים ועדיין שוקל יותר, המסך שלו חנטרישי והסוללה מחזיקה מעמד מחצית הזמן. בקיצור, מחשב זול.

הם לא הציגו את זה בתור פיאט פונטו, אלא בתור: מצאתי מרצדס במחיר שרציתי...