יום רביעי, 1 באפריל 2009

יום הולדת 33 לאפל: אני דורשת מתנה

אפל הוקמה ב 1 באפריל 1976. קשה לי לחשוב איך איכות החיים, הדיגיטלים שלי, הייתה נראית בלי המק שלי. הייתי רוצה לחגוג עם כל העולם, אבל נמאס לי מהיחס הקשה, של אפל, למשתמש הישראלי (עברי). בתור משתמשת מק ישראלית, שקונה מק בישראל ומשלמת מחיר מלא + קנס על היותי ישראלית, אני חושבת שהגיע הזמן שאפל תפתור את בעיות העברית שלה: בתוכנות מסוימות (חבילת iWork ועוד), באייפון ובאייפוד.


לחיצה על התמונה תוביל אתכם לגרסה יותר גדולה / קריאה של התמונה.

יש תקווה קלושה
יש ניצנים של עברית בערכת הפיתוח, של מערכת ההפעלה הבאה, של האייפון. אבל, אני עדיין לא רואה את האייפון נמכר כאן בצורה רשמית - גם אם זה יקרה בקיץ, עדיין מדובר באיטיות מוגזמת. חשוב לזכור, האייפון החל להמכר בארה"ב בסוף יוני 2007 (כמעט לפני שנתיים).

קישורים נלווים
האיש שהמציא את הלוגו של אפל מדבר.
אפל בויקיפדיה.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

כל מילה, סלע!!
אץ כל-כך צודקת..

מתן מוסרי אמר/ה...

מזדהה.
בתור משתמש מק ישראלי אני מרגיש, שלא משנה מה אעשה, אני לא אצליח להוציא את המקסימום מחוויית השימוש שלי במוצרים של אפל. זה פשוט מעצבן.