יום חמישי, 23 באוקטובר 2008

דעה אישית: למה כדאי מקינטוש?

מבחינתי, מקינטוש הוא קודם כל מערכת הפעלה. אפשר להשתמש במק שנים, ולהיות מאד פוריים, מבלי להבין איך המערכת עובדת. במילים פשוטות, מק מאפשר להתמקד על העשייה ולא על התחזוקה. העובדה שהמערכת מותקנת על חומרה מעוצבת ומותאמת, מעצימה את החוויה ונותנת השראה. מקינטוש מספק חווית משתמש זורמת וחסרת דאגות, ביחס לאלטרנטיבות.

לפני שעוברים למק צריך לשנות את צורת החשיבה
אין טעם להשוות בין מק לחלונות, מדובר בצורות חשיבה שונות לחלוטין. אם אתם רוצים למצות את חווית המק, תבואו בראש פתוח - אל תחפשו תחליפים מדויקים לתוכנות או פיצ'רים שהיו לכם בחלונות. המעבר מחלונות למק מחייב שינוי בחשיבה, תשקלו אם זה מתאים לכם. כל מה שעשיתם בחלונות תוכלו לעשות במק - ואפילו יותר, בתנאי שתהיו יצירתיים וגמישים. אם תתמקדו על המטרה, ותהיו גמישים ביחס לאיך אתם משיגים את המטרה, תוכלו להשיג את כל מה שאתם רוצים, בכל מערכת הפעלה. אם אתם בוחרים במק, יש סיכוי שתיהנו יותר מהתהליך.


תמונה: 10ad.org

גם לאנשים הקטנים מגיע מק
אנחנו בעיצומו של גל עלייה למק. הגל הזה מביא איתו סוג חדש של משתמשים. בעבר, מק משך, בעיקר, אנשים בעלי נטיות יצירתיות מובהקות - גרפיקאים, מעצבים, עורכי וידאו, מוסיקאים, אמנים מסוגים שונים ועוד. בשנים האחרונות, אנשים בוחרים במק בתור מחשב לבית, ללימודים, אפילו לעבודה - במידת האפשר. מסתבר שגם האנשים הקטנים רוצים לזרום.

קישורים נלווים
10 דברים שכדאי לדעת כשעוברים למק

פרסומת ישנה של אפל שתכניס אתכם לאוירה הנכונה:
Think Different

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

סוף סוף...
תבינו שמק זה לא ווינדוס ולא לינוקס.
זה שיא הפשטות והמקצועיות בדבר אחד.

אבל מה לעשות שאתם בוחרים במערכת הפעלה עם וירוסים, תקלות, קריסות, התנגשויות, התקנת דרייברים ומלא דברים מציקים..