יום חמישי, 10 ביוני 2010

השתדרגתי: 1Password 3

אני משתמשת ב 1Password כבר יותר משנתיים. במקור קניתי את התוכנה במסגרת חבילת מקהייסט בינואר 2008 (אחת החבילות המוצלחות שהיו). מבחינתי זאת תוכנת חובה בכל מק (שלי).

דפדפנים הומצאו/השתדרגו בשנתיים האחרונות, מטבע הדברים הגרסה הקודמת (2) של 1Password הפסיקה להתעדכן באיזשהו שלב (המפתחים צריכים להתפרנס ממשהו).

המקבוק פרו החדש שלי + השדרוג של כרום + ספארי 5, דחפו אותי לכיוון שדרוג 1Password. מעבר לשיפור בעיצוב התוכנה, נוספו לה כמה פיצ'רים חדשים: אחסון רשיונות לתוכנות, אפשרות אחסון קבצים מוצפנים - לא כולל תוכנות או תיקיות (אם תכווצו אותם, אז ניתן) ועוד. את פירוט הפיצ'רים החדשים אתם יכולים למצוא כאן.



תזכורת: 1Password
1Password היא תוכנה המשמשת ל:
- נהול סיסמאות של אתרי/שרותי אינטרנט (דרך הדפדפן או דרך התוכנה עצמה).
- נהול סיסמאות של תוכנות.
- מילוי טפסים באינטרנט.
- אחסון קבצים מוצפנים - לא כולל תוכנות או תיקיות (אם תכווצו אותם, אז ניתן). הפיצ'ר מיועד בעיקר לאחסון מסמכים/רשיונות לתוכנות (לא מיועד לקבצים גדולים).
- הגנה ממזימות דיוג.

2 תגובות:

samuel_j אמר/ה...

רייצ'ל,
האם התוכנה עובדת גם באייפון?
מסתנכרנת בין האייפון למק?

רייצ'ל אמר/ה...

ל samuel_j:
יש גרסאות (פרו ולא פרו) לאייפון/אייפוד טאצ'/ אייפד וישנה אפשרות סנכרון בין מק לאייפון. הבעייה שהאפליקציות בתשלום, והן לא זולות.

אני הורדתי את 1Password לאייפון בחינם (כשהיה מבצע ליום אחד). מנסיון אישי, הסנכרון עובד היטב.