יום שלישי, 29 ביוני 2010

קשה לי להפריד: מק ואייפון

בשימוש יומיומי, האייפון והמק שלי מתמזגים: אני מתחילה לכתוב משהו באייפון וממשיכה אותו במק (או להפך), אני מעבירה קבצים/טקסטים בין המכשירים. וכמובן, יש את הדברים הברורים: סינכרון יומנים/לוחות שנה ומייל.



המיזוג בין האייפון למק נראה לי כל כך טבעי, שלפעמים, כשאני עובדת על מק, בא לי ללחוץ על לינק עם האצבע - תמיד בשנייה האחרונה (לפני שהאצבע שלי נוגעת במסך) אני נזכרת שעדיין אין לו מסך מגע.

אני לא יודעת מה התוכניות העתידיות של אפל, לי כבר ברור שמסכי מגע יגיעו גם למק. אני לא אופתע אם נראה, באיזשהו שלב, סוג של מקים עם מסכי מגע המסוגלים להריץ Mac OS וגם iOS, זה פשוט מתבקש (אני מרגישה את זה באצבעות).

5 תגובות:

Rafi אמר/ה...

האם את גם לוחצת פעמיים על מקש הרווח במק כדי להוסיף נקודה ורווח? :-)

אגב, ניסית פעם להוסיף תגובה כזו בבלוג שלך עם אייפון? זה בלתי אפשרי כי לא ניתן לראות את האותיות באימות החזותי!

רפי

רייצ'ל אמר/ה...

לרפי:
גם לי קורה הקטע עם המקש רווח :)

ביחס לאימות החזותי:
המטרה היתה למנוע ספאם בתגובות, לא היה לי מושג שיש עם זה בעייה באייפון. בעקבות ההערה שלך החלטתי לבטל את האימות החזותי (אני מכירה עוד כמה אנשים שישמחו על העניין הזה).

רייצ'ל

Rafi אמר/ה...

תודה. בתקווה שאכן לא יהיה שום ספאם.

רפי

מתן מוסרי אמר/ה...

כן, אני אחד מהם ;)
אני מסכים איתך לחלוטין. אבל Mac OS מורכבת מדי כדי שתתאים למסך מגע. לדעתי מה שנכון זה לתכנן את Mac OS מחדש כשהיא מתבססת על הקונספט של ה-iOS. מצד שני אני בספק אם אפל לא מתכננת להפוך בעתיד את האייפד למחשב האישי הפשוט ולהשאיר את המק כמחשב מקצועי... יש הרבה אפשרויות שצצות לי בראש כרגע. נראה מה יהיה.

Elad Gariany אמר/ה...

ריצ'ל, מהפה שלך לסטיב ג'ובס:
LOOPRumors reports that it has received information claiming that Apple will be holding a special media event within the next 60 days to introduce a new iMac running both Mac OS X and an iOS touch interface.

http://www.macrumors.com/2010/06/22/apple-to-launch-ios-enabled-imac-with-touch-interface/