יום רביעי, 26 באוגוסט 2009

נמרשלג בישראל: ריכוז מידע

נמרשלג יושק בישראל, ביום שישי 28 באוגוסט ב 9:00 בבוקר, בחנות של איידיגיטל ברמת אביב. בנוסף, צפויה הדגמה של נמרשלג ב 10:30 בבוקר בחנות. בשבוע הבא נמרשלג צפוי להתחיל להימכר גם בחנות המקוונת של איידיגיטל.



המחיר
נמרשלג יימכר ב 149 ש"ח בישראל (גרסת שדרוג למחשב אחד / יחיד). עדיין אין מחיר לגרסאות אחרות (משפחתית וכו').

זכאות לשדרוג ותאימות
- נמרשלג (10.6) רץ רק על מקאינטלים.
- גרסת השדרוג ( 149 ש"ח) מאפשרת התקנה רק על מחשב שמותקן עליו לפרד (10.5).
- את הדרישות הבסיסיות של המערכת אתם יכולים למצוא כאן.
- אם קניתם את המק שלכם החל מ 8 ביוני 2009 אתם זכאים לשדרוג במחיר מוזל של 10 דולר. אם קניתם בישראל תמצאו הסבר באתר של איידיגיטל איך לממש את ההטבה. אם קניתם במקום אחר תבררו מול המוכר איך לממש את ההטבה.

השלמת מידע
cultofmac אסף 10 סיבות שישכנעו אתכם לשדרג לנמרשלג. בין הסיבות אפשר למצוא, בין היתר, את הסיבות הבאות:
נמרשלג הוא לפרד מתוקן, מחיר זול, חיסכון של 6 ג'יגה מהדיסק, סטאקס ואקספוזה משופרים, תמיכה ב 64 ביט ועוד.

computerworld מציין את 7 הפיצ'רים הבולטים של נמרשלג (לפי דעתו).

את רשימת ההבדלים בין לפרד לנמרשלג, לפי אפל, אתם יכולים למצוא כאן.

לפני שאתם משדרגים אל תשכחו לבדוק אם התוכנות שחשובות לכם תואמות לנמרשלג, רשימת תאימות תוכנות אתם יכולים למצוא כאן (הרשימה כל הזמן מתעדכנת).

מה אני הולכת לעשות
אני מתכוונת לקנות בקרוב (כשיהיה זמין מהחנות המקוונת). לגבי ההתקנה, אני אשתדל לחכות ולראות מה קורה בעולם - דיווחים על באגים וכו'. אני מניחה שיעברו לפחות שבועיים מיום ההשקה עד שאני אתקין (פחות או יותר).

עדכון 27.08.09:
מפרסומים שונים ברשת (למשל appleinsider) מסתבר שכנראה אפשר להתקין את גרסת השדרוג, של נמרשלג, גם על מחשבים המריצים טייגר - בניגוד למה שאפל ניסתה לשכנע אותנו. אם אתם משתמשי טייגר, אל תמהרו, חכו כמה ימים עד שיהיה ברור בצורה מוחלטת שזה אכן כך.

4 תגובות:

barlevix אמר/ה...

וואעע להחזיק בידך את המערכת ההפעלה הבאה שלך, ולחכות ולחכות עד שפשוט תכניסי אותה למחשב ?!?

צריך איפוק וסבלנות מטורפים בשביל זה!

Orenhy אמר/ה...

מתלבט בין ללכת לפתיחה ביום שישי, או לחכות ולהזמין ברשת.
מצד אחד לא בא לי לחכות, מצד שני לא בא לי להשתתף בחווית האקסטזה ביחד עם הגוש חובבי אפל שיגיע לקניון רמת אביב.

Unknown אמר/ה...

האם מישהו יודע האם יש יתרון בקניית הגירסא בארץ מבחינת התמיכה בעברית ?
האם נפתרו כבר הבאגים המעצבנים (סמן נעלם) בעברית בpages ?

רייצ'ל אמר/ה...

ל ranch:

אין שום יתרון מבחינת העברית בקנייה בארץ - המערכת שנמכרת בישראל היא אותה מערכת שנמכרת בכל העולם.
- דרך אגב, המלאי של איידיגיטל צפוי להתחדש ביום חמישי.

לגבי pages:
אני עדיין לא על נמרשלג אז אני לא יכולה לבדוק, אבל, לפי מיטב הבנתי, אין שינוי - לתוכנה יש מנוע טקסט משל עצמה, השינוי צריך להגיע מתוך התוכנה (אולי זה יקרה בגרסה הבאה).