יום חמישי, 6 באוגוסט 2009

נמאס לי מלפרד: עדכון מערכת 10.5.8

עדכון מערכת, 10.5.8, זמין להורדה דרך Software Update או דרך האתר של אפל:
עדכון רגיל אתם יכולים להוריד מכאן.
עדכון קומבו אתם יכולים להוריד מכאן.

על הנושאים בהם העדכון אמור לטפל אתם יכולים לקרוא כאן.

העדכון האישי שלי
לאור נסיון העבר, הפעם החלטתי ללכת על הקומבו (עדכון שמכיל את כל העדכונים שקרו אחרי 10.5.0). העדכון זרם בצורה סבירה, אחרי 20 דקות העדכון הסתיים והתבקשתי להתחיל מחדש. כשהבנתי שההתחל מחדש לא מתקדם (המחשב לא סגר את עצמו, אפילו לא אחרי 30 דקות), סגרתי את המחשב בכוח (לחיצה על כפתור הכיבוי / הדלקה). לאחר מכן הדלקתי את המחשב, המחשב עשה ריסטרט כפול ועלה כרגיל (די מהר).



בינתיים אני לא רואה בעיות מיוחדות.

הערות
- נמאס לי מלפרד!
- אני לא ממליצה לכבות את המחשב בכוח, אם אתם חייבים, תקפידו שאין פעילות של כתיבה לדיסק הקשיח (תקשיבו למחשב, ניתן לשמוע כשמתרחש תהליך כתיבה).
- לראשונה מזה הרבה זמן הגרסה של הפיינדר ושל המערכת זהות (בד"כ הפיינדר נוטה להקדים את המערכת) - אולי אפשר להסיק מזה שזאת הגרסה האחרונה של לפרד ואולי לא.

8 תגובות:

Orenhy אמר/ה...

לא טורח בכלל לעדכן,קדימה סנאו

מתן מוסרי אמר/ה...

למה נמאס לך מלאופרד? אני עוד מעט שנה עם המק שלי, ומעולם לא התלוננתי על מערכת ההפעלה הזו.

רייצ'ל אמר/ה...

ל drunk piano man,
לפרד פחות יציבה מטייגר:
- כל העניין של עדכוני מערכת בטייגר היה הרבה פחות דרמטי - הכל זרם בלי להתקע על כל מיני תהליכים לא ברורים.

ל Orenhy
- אני מקווה שנמר שלג יתקן הכל.

samuel_j אמר/ה...

מעולם לא קרתה לי תקיעה או תקלה אחרת בעידכון מערכת הפעלה בלפרד..

Roy אמר/ה...

אחרי העדכון האחרון האינטרנט שלי נעשה איטי
יש קשר?

רייצ'ל אמר/ה...

ל Roy1910
יש מצב שזה קשור.
ב macfixit מציעים סוג של פתרון אפשרי + הם טוענים שאפל מודעת לעובדה וייתכן תיקון.
תנסה את הקישורים הבאים, אולי זה יפתור לך את הבעייה:

OS X 10.5.8 wireless issues: Airport slow or nonfunctional when on battery
http://www.macfixit.com/article.php?story=20090807102957215

Workaround for OS X 10.5.8 wireless problems
http://www.macfixit.com/article.php?story=20090807143940501

Roy אמר/ה...

ריצ'ל תודה רבה
דרך אגב , בדקתי ואכן הבעיה נפתרת כאשר מחברים את המחשב לחשמל ולא עובדים על בטריה.

אוף זה מתסכל....

Roy אמר/ה...

מישהו יודע איך חוזרים ל-10.5.7?
ממש נהייה פה ווינדוס