יום רביעי, 5 באוגוסט 2009

תוכנות: שלוש חבילות מוזלות למק

חבילות תוכנה מוזלות הן חלק מתרבות המק בשנים האחרונות. נכון להרגע, יש לפחות שלוש חבילות שעשויות לעניין אתכם:

Mac Bundle Box
תמורת 49 דולר תוכלו לקבל 12 תוכנות:



Freeway, Simon, Keynote Themes, DEVONthink, myNotes, iCash, DaisyDisk, Web2Delight, Chronicle, xHub, Stomp, Exces

חשוב לציין, 10% מההכנסות ייתרמו לצדקה.

The Mac Sale
תמורת 49.99 דולר תוכלו לקבל 10 תוכנות:



Iris, WriteRoom, REALbasic, HoudahSpot, Stuf, TaskPaper, MarineCalc ,Flux, Scribbles, Intercarchy

TheMacBundles
תמורת 49.95 דולר תוכלו לקבל 12 תוכנות:



A Better Finder Rename, BluePhoneElite, Keyboard Maestro, Letter Opener, MathMagic, Print It, TaskTime, ViewIt, Web Confidential, CosmoPod, Fantasktik

*שימו לב שחלק מהתוכנות ניתנות רק לרוכשים עד תאריך מסוים.

הערות
- אני לא מוצאת באף אחת מהחבילות תוכנות שיכולות להועיל לי, אבל אני מניחה שיש אנשים שיכולים למצוא עניין (אני עדיין חוגגת עם החבילה של מקהייסט).
- נראה לי שחסרות פה תוכנות "כוכבות", כמו 1Password או Comic Life Magiq.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

האמת שיש עוד חבילה שרצה:
http://www.macweed.net