יום חמישי, 25 ביוני 2009

דעה: כל כמה זמן קונים מק?

אני נוטה לקנות מק חדש אחת ל 4 שנים. זה פחות או יותר הזמן בו, מנסיוני האישי, המק מתחיל להראות בעיות תאימות: לא מתאים לדרישות של תוכנות חדשות (מעבד, זכרון, כרטיס מסך וכו').



המחשב הנוכחי שלי, מקבוק פרו דור ראשון, הגיע לגיל 3 (וקצת) במצב סביר. נכון לעכשיו, עדיין לא נתקלתי בבעיות תאימות, אבל, הדגמים החדשים של המקבוק פרו (13 אינצ') נראים לי מפתים בכל המובנים (גודל, פיצ'רים ומחיר). בסופו של דבר, נראה לי שההחלטה לקנות מק חדש, היא החלטה נפשית (בהנחה שהמצב הכלכלי מאפשר).

עדיין לא הגעתי להחלטה.

קישורים נלווים
גם אחרי שהחלטתם לקנות מק חדש (או כל מוצר אחר של אפל) כדאי שתבדקו ב:
המדריך לקונה של מקרומרס.

5 תגובות:

טל אגם אמר/ה...

אני הייתי בדיוק באותה סיטואציה, ועכשיו אני מאמין שצריך להחליף מק אחת לשנתיים בערך, כשעוד אפשר להרוויח עליו סכום סביר (שיטת-המכונית-יד-שניה).

בפעמים הקודמות שהחלפתי מק (החל מ-1999 ועד היום) למעשה נתקעתי עם הדגמים הישנים, ולבסוף מסרתי אותם או מכרתי במחיר נמוך במיוחד.

אז כדאי לדעתי אחרי שנתיים בערך לעשות שדרוג, גם אם זה נראה שמפסידים בטווח הקצר על רכישת מחשב חדש ("מה... כרגע קניתי/סיימתי לשלם על המחשב שלי!"). בטווח הארוך ההפסד מצטמצם בגלל שהערך של המחשב שמחליפים נשאר יחסית גבוה.

Nir Sagiv אמר/ה...

אני בדרכ עומד על פעם ב 3 שנים - המקבוק הלבן שלי נקנה לפי שלוש שנים (שודרג בדרכ לזיכרון גדול יותר 2גיגה ויותר דיסק 320 גיגה) ועכשיו שידרגתי אותו למקבוק פרו 13 החדש (שהוא מעולה אגב...)

המחזור שלי כזה עוד מעולם ה PC (ואני משתדל לקנות תמיד את הדגמים הכי הכי בישביל שיחזיקו 3 שנים).

lindenitzan אמר/ה...

אני קונה רק שהמק הנוכחי שלי מפרפר פירפורי מוות.
הנה, זה קרה לפני חודש. ;-)

יובל חיימוביץ אמר/ה...

אני נמצא באותה סיטואציה בימים אלה. בדצמבר אני אסיים סוף סוף לשלם על המקבוק הלבן שלי ואני באמת חושב שהמקבוקים החדשים מפתים מאד בתצורה ובמחיר. אני מאד מתפתה לקנות אחד כזה...

אגב - בדצמבר אמכור את הנוכחי עם שנה אחריות שנותרה ועוד הרבה בונוסים, אז מי שמעוניין שישאיר תגובה... :)

Gil lupo אמר/ה...

לדעתי השדרוגים האחרונים לא מספיק משמעותיים, ובדרך מעבדים חדשים שישנו קצת את התמונה. הייתי מחכה את השנה הקרובה לראות מה יקרה.