יום ראשון, 17 במאי 2009

המדריך הכי פשוט לטוויטר + טוויטר עברי

נענע 10 השיק אתר (talker) המאפשר, בין היתר, להשתמש בטוויטר עם ממשק עברי ותמיכה ב RTL. פרטים נוספים אתם יכולים למצוא בנענע 10.

פרשנות לא מלומדת
  • הבחירה בשם טוקר מטרידה: אתר שנותן שרותי עברית, הגיוני, סביר ומכובד שיהיה לו שם עברי / ישראלי (אפילו חלקי).
  • אולי, בעקבות טוקר, המפתחים של טוויטר (האמיתי) יזדרזו להוסיף תמיכה ב RTL.
  • אולי טוקר יביא יותר ישראלים לטוויטר.
מדריקומיקס: יומן התחברות לטוויטר (המדריך הכי פשוט לטוויטר)



קישורים נלווים
פרשנות (יותר מלומדת) על talker אתם יכולים למצוא בחורים ברשת.

גם וואלה כתב על טוקר: נענע10 מצייצת

מדריך מוצלח לטוויטר - כלכליסט: כל מה ש(באמת) צריך לדעת על טוויטר

אם בא לכם לחפש טוויטים מישראל (או כל מקום אחר בעולם), תומר כהן מסביר:
טוויטר טיפ: טוויטר מקומי

אם אתם מעוניינים לדעת מי, מהאנשים שאתם עוקבים אחריהם, עוקבים אחריכם ומי לא + עוד פרטים מהסוג הזה: Friend or Follow

יש אנשים שלא מבינים את טוויטר, גם להם מותר להביע דעה (אפילו אם היא מעצבנת):
קפטן אינטרנט: ציפור מצייצת ביער של טוויטר, מי שומע?

אלון עוזיאל (וואלה) עונה לשי גולדן ("ציפור מצייצת ביער של טוויטר, מי שומע"):
ציוץ לשבח.

4 תגובות:

מתן מוסרי אמר/ה...

אחלה קישורים. ובכלל הפוסט היה מאוד מועיל.

מתן מוסרי אמר/ה...

שכחתי לספר:
נכנסתי ל-talker והעיצוב של האתר ממש הפריע לי. אני לא יודע בדיוק מה בעיצוב, אבל יש לי הרגשה של בלגן כשאני נכנס לאתר הזה.
בכל אופן אני לא חושב שזה מה שיגרום לישראלים להתחיל להשתמש בטוויטר.

רייצ'ל אמר/ה...

גם לי נראה שיש בעייה בעיצוב של טוקר - הכל נראה גדול מדי ומבורדק.
ביחס לישראלים בטוויטר: קשה לנבא את ההתנהגות של הישראלי הממוצע.

Tomer Cohen אמר/ה...

תודה על הלינק! :)