יום חמישי, 7 במאי 2009

מדריכים: עיצוב לוגו, פוטושופ ועוד

Smashing Apps אסף יותר מ 50 מדריכים ליצירת אפקטים בפוטושופ. לדעתי, מדובר באוסף מרשים.


Desizn Tech אסף 40 מדריכים לעיצוב לוגואים. רוב המדריכים הם לא ספציפים למק, אבל רובם מודגמים על תוכנות שקיימות במק: פוטושופ, אילוסטרייטור ואפילו פיקסלמטור.

Boagworld ניסח 10 טיפים שיעזרו לכם לעצב אתרים ביעילות, חלק מהטיפים טובים גם לפרויקטים אחרים.

SpeckyBoy אסף 35 מדריכים שילמדו אתכם לצייר ציור וקטורי ב Inkscape
Inkscape = תוכנת ציור וקטורי - קוד פתוח + חינמית.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

כמה עולה לעצב לוגו?
אני מחפש מעצב לוגואים שיעצב לי לוגו לאתר אינטרנט בהקמה שעוסק בבריאות הפה.
מכיוון שאני בתחילת הדרך אין לי הרבה כסף להוציא על העניין הזה.
אם מישהו בא לו בכיף לעשות את זה אני אשמח.
אגב, שמו של האתר שלי הוא www.oralcare.co.il
תודה..
ארנון
greengoal1@gmail.com