יום שישי, 27 במרץ 2009

משחקת: World of Goo

בד"כ אני רואה במשחקים בזבוז זמן + אני נוטה להשתעמם או להכנס ללחץ (תלוי בסוג המשחק). World of Goo הוא משחק שמצליח לשאוב אותי פנימה, ולרוקן לי את המוח, בלי להלחיץ אותי.

תיאור המשחק (במילים פשוטות ובקצרה)
אתם צריכים לבנות מבנים, בעזרת כדורים דביקים, על מנת לאפשר מעבר, של מספר מוגדר של כדורים דביקים, לתוך צינור. המבנים שאתם בונים צריכים לציית לחוקי הפיסיקה. אל תיתנו למילה פיסיקה להפחיד אתכם, האינסטינקטים שלכם אמורים לדעת מה נכון (תנו להם לעבוד).



סיכום:
מקסים וממכר.

מחיר ותאימות: 20 דולר, מק, לינוקס וחלונות.

הערות:
אחד המפתחים הוא ישראלי.
המשחק כלול בחבילה של MacHeist 3.
אם אתם נתקעים, אתם יכולים לחפש פתרון ביוטיוב: World of Goo + שם השלב בו אתם תקועים.

3 תגובות:

Nir Sagiv אמר/ה...

אכן משחק ענק!
שווה לקנות את MAcHeist רק בישבילו (למרות שקניתי אותו עוד לפני)

פלוני אלמוני אמר/ה...

אני חש שימוש בPicturesque :-)
-שאגב גם כלולה בחבילה של Macheist 3--

גברת רייצ'ל, התכלי לכתוב על התוכנה הזו דבר או שתיים?

סופש מהנה!

Leon אמר/ה...

המשחק הראשון והיחיד שסיימתי בחיים!
פשוט משחק ענק!